Με αφορμή την νέα της συνεργασία με τον κατασκευαστή μπαταριών Britishvolt η οποία θα «τροφοδοτήσει» το ηλεκτρικό της μέλλον, η Lotus ανακοίνωσε ένα νέο, αντίστοιχης τεχνολογίας sportscar το οποίο αναμένεται το 2026
H βρετανική φίρμα δίνει τις πρώτες συστάσεις για τον πνευματικό απόγονο της Elise, ο οποίος φυσικά θα αξιοποιήσει αποκλειστικά ηλεκτρική τεχνολογία και βάσει των όσων έχουν ανακοινωθεί, θα βασιστεί σε μια νέα EV αρχιτεκτονική η οποία θα αποτελέσει επίσης αφετηρία και για την νέα γενιά και επίσης ηλεκτρική Alpine A 110.
Όπως έχει ήδη διευκρινιστεί από τους Βρετανούς, η Emira θα αποτελέσει το τελευταίο τους sportscar με συμβατική τεχνολογία και κινητήρα εσωτερικής καύσης, με την Lotus να επενδύει, στη συνέχεια, πάση δυνάμει στην ηλεκτροκίνηση καθώς, εφεξής όλα της τα νέα μοντέλα θα είναι ηλεκτροκίνητα και φυσικά, θα έχουν ως αφετηρία νέες πλατφόρμες, σχεδιασμένες εξαρχής με γνώμονα τις απαιτήσεις της ηλεκτροκίνησης.
Πλην της ηλεκτροκίνησης, η Lotus σχεδιάζει τη διεύρυνση της προϊοντικής της γκάμας η οποία θα επεκταθεί σε νέες κατευθύνσεις. Έτσι πολύ πριν το παραπάνω sportscar, το αμέσως επόμενο, νέο μοντέλο της βρετανικής φίρμας θα πάρει την μορφή ενός μεγάλου SUV που προς το παρόν φέρει την κωδική ονομασία Type 132.
Σύμφωνα με τις συστάσεις, το Type 132 θα κατασκευάζεται στην Κίνα ενώ θα ακολουθήσει ένα τετράθυρο GT και ένα ακόμα μεσαίο SUV που αναμένεται να έχουν την ίδια προέλευση.
Επιστρέφοντας στο sportscar που αναμένεται από το 2026, το πρώτο αφαιρετικό σκίτσο που έδωσε στη δημοσιότητα η βρετανική φίρμα αποτυπώνει μια, πλήρη… νοήματος σιλουέτα η οποία παραπέμπει στην Esprit.
Όπως και να έχει με την σχεδίαση, δεδομένα το νέο sportscar και όχι μόνο, θα εκμεταλλευτεί την πρόσφατη συνέργεια των Βρετανών με την Britisvolt από την οποία θα προέλθουν οι συστοιχίες που θα τροφοδοτούν τους ηλεκτροκινητήρες.
Ως αφετηρία του sportscar θα αξιοποιηθεί ένα νέο πίσω υποπλαίσιο με την ονομασία LEVA το οποίο θα επιτρέπει περισσότερη ευελιξία ως προς την θέση των μπαταριών οι οποίες θα μπορούν να τοποθετηθούν είτε κάτω από το δάπεδο είτε κάθετα πίσω από τα μπροστινά καθίσματα, αναλόγως τον προσανατολισμό του μοντέλου που θα το χρησιμοποιεί κάθε φορά και την κατανομή βάρους που θέλει η Lotus.