Η ιαπωνική φίρμα προαναγγέλλει ουσιαστικά την επέκταση των διαθέσιμων επιλογών του πρώτου ηλεκτρικού SUV της με ένα πρωτότυπο που ακολουθεί τα συνήθη μονοπάτια των εκδόσεων GR Sport και σύντομα θα αποτελέσει μέρος της γκάμας του bZ4X
Ανάμεσα στα πολλά και ενδιαφέροντα που παρουσίασε η Toyota στην έκθεση του Τόκυο, βρέθηκε και μια πιο σπορ ύφους παραλλαγή του μοντέλου που αναλαμβάνει να συστήσει την πληθωρική ηλεκτρική στρατηγική του ιάπωνα κατασκευαστή.
Το Τoyota bZ4X GR Sport όπως ονομάζεται το πρωτότυπο μοντέλο διαθέτει τις συνήθεις σχεδιαστικές βελτιώσεις που οι Ιάπωνες επιφυλάσσουν για τις εκδόσεις GR Sport και με δεδομένο ότι ήδη υπάρχουν αντίστοιχες εκδόσεις του Yaris και της Corolla, η συγκεκριμένη δεν θα μείνει στο status του concept car και θα μετουσιωθεί σύντομα σε μια νέα επιλογή που θα προστεθεί στην γκάμα του SUV.
Σε ό,τι αφορά τις ιδιαιτερότητες της έκδοσης, επωφελείται από ένα αιχμηρότερο bodykit, μεγαλύτερης διάστασης τροχούς, σπορ καθίσματα και μια νέα ματ μαύρη απόχρωση που φροντίζει να τονίζει τα παραπάνω.
Μια προσεκτική παρατήρηση αποκαλύπτει και μια μικρότερη απόσταση από το έδαφος, στοιχείο που προδίδει μια διαφοροποιημένη ανάρτηση. Εξάλλου, στην περίπτωση του Yaris GR Sport στις αλλαγές σε σχέση με τις απλές εκδόσεις του μοντέλου, συμπεριλαμβάνονται, νέα αμορτισέρ, ενισχυμένο πλαίσιο καθώς και ένα νέο ηλεκτρικό σύστημα υποβοήθησης διεύθυνσης που συνδυαστικά καθιστούν δυναμικότερη την οδική του συμπεριφορά και πιθανότατα θα αποτελέσουν επίσης στοιχεία της έκδοσης παραγωγής του Τoyota bZ4X GR Sport.
Πλην των χαρακτηριστικών που «ακολουθούν» την έκδοση GR Sport, υπενθυμίζεται ότι το ηλεκτρικό SUV ως έκδοση παραγωγής θα είναι διαθέσιμο αρχικά σε δύο εκδοχές. Η «βασική» εφοδιάζεται με ηλεκτρικό μοτέρ 204 ίππων, τοποθετημένο στο μπροστινό άξονα. Τροφοδοτείται από μπαταρία 71,4 kWh η οποία υπόσχεται αυτονομία 450 χλμ. ενώ σε ό,τι αφορά τις επιδόσεις, η επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε 8,4 δευτερόλεπτα.
Η δεύτερη και ισχυρότερη έκδοση προσθέτει στην εξίσωση ένα δεύτερο μοτέρ, αυξάνοντας την διαθέσιμη ισχύ σε 218 ίππους και 336 Nm ροπής αλλά κυρίως, εξασφαλίζοντας τετρακίνηση. Η ισχυρότερη έκδοση εφοδιάζεται με ίδιας απόδοσης μπαταρία, ωστόσο χάρη στα χαρακτηριστικά της αφενός μειώνει τον χρόνο επιτάχυνσης για το sprint των 0-100 σε 7,7 δευτερόλεπτα και αφετέρου διαθέτει αυξημένες off-road ικανότητες, προσφέροντας προγράμματα για κίνηση στο χιόνι ή στη λάσπη.