H κορυφαία έκφραση της νέας Σειράς 2 κάνει ένα ακόμα πέρασμα από το κλείστρο του φωτογραφικού φακού με φόντο τα χιονισμένα τοπία του ευρωπαϊκού βορρά εν όψει της παρουσίασής της η οποία θα πραγματοποιηθεί μέσα στην χρονιά
Το 2022 αποτελεί επετειακό έτος για τον εσωτερικό βελτιωτικό οίκο της BMW που φέτος συμπληρώνει μισό αιώνα ζωής και έχει την πρόθεση να το γιορτάσει με τον τρόπο που ξέρει καλύτερα, προετοιμάζοντας τέσσερες πρεμιέρες.
Αν και η Μ2 είναι η μικρότερη σε μέγεθος και θα μπορούσε να πει κανείς η λιγότερο εντυπωσιακή από αυτά τα τέσσερα μοντέλα αν λάβει υπόψη ότι νέες Μ εκδόσεις που έχουν δρομολογηθεί για φέτος περιλαμβάνεται το θηριώδες SUV XM, είναι σίγουρα η σημαντικότερη με δεδομένη την απήχησή της.
Η προηγούμενη γενιά της η οποία πρωτοπαρουσιάστηκε το 2018 υπήρξε εξαιρετικά σημαντική ως προς την συμβολή της στις πωλήσεις του βελτιωτικού οίκου και παρόλο που από τότε οι προτάσεις Μ έχουν πολλαπλασιαστεί περιλαμβάνοντας δημοφιλείς κατηγορίες, η Μ2 εξακολουθεί να έχει ιδιαίτερη σημασία ως το σημείο εισόδου στον κόσμο επιδόσεων της BMW, ενσαρκώνοντας τον ιδανικό συνδυασμό των διακριτικών Μ και ενός μικρού coupe.
Aφετηρία για την νέα γενιά θα αποτελέσει η αρχιτεκτονική που φιλοξενεί και την «απλή» Σειρά 2 Coupe, εν προκειμένω μια παραλλαγή του δαπέδου που είναι η βάση και για την Σειρά 3.
Όπως ισχύει για κάθε Μ, την ειδοποιό διαφορά θα κάνει ο κινητήρας, ένας εξακύλινδρος σε ευθεία διάταξη 3,0 λίτρων που ήδη αξιοποιείται στις Χ3 Μ και Χ4 Μ. Υπενθυμίζεται ότι η απόδοσή του φτάνει στους 510 ίππους στην περίπτωση των δύο SUV της Μ στην κορυφαία διαμόρφωση Competition, αν και στο πιο μικρό σε μέγεθος coupe αναμένεται να κινηθεί χαμηλότερα σε ό,τι αφορά τα μεγέθη ισχύος.
Σύμφωνα με τις τελευταίες συνήθειες του οίκου Μ, θα υπάρξουν δύο διαφορετικές εκδοχές ισχύος και για την Μ2 με την απλή να προσφέρει απόδοση πέριξ των 400 ίππων και την Competition να φλερτάρει με το μέγεθος των 430 ίππων.
Με αυτό τον τρόπο η BMW φιλοδοξεί να αντιμετωπίσει αποτελεσματικά τον ολοένα και πιο επιθετικό premium ανταγωνισμό των hot-hatch όπως η Mercedes-AMG A 45 S και το Audi RS3, δίνοντας παράλληλα μια πιο σκληροπυρηνική διάσταση στην μικρή hot κατηγορία χάρη στο coupe αμάξωμα της Μ2 αλλά και ορισμένα ακόμα χαρακτηριστικά της.
Για την ακρίβεια όπως έχει ανακοινωθεί η Μ2 δεν θα ενδώσει στην τετρακίνηση, διατηρώντας την κίνηση στους πίσω τροχούς ενώ στις επιλογές της, προς τέρψη των πιο κλασικών οπαδών του είδους θα συμπεριληφθεί η δυνατότητα εξοπλισμού της με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων το οποίο θα είναι διαθέσιμο παράλληλα με το αυτόματο οκτώ σχέσεων.
Επίσης πιθανότατα η BMW δεν θα σταματήσει εκεί, προετοιμάζοντας αντικαταστάτη για την έκδοση M2 CS η οποία αναμένεται να επωφεληθεί από ισχύ 450 ίππων και μια σειρά αγωνιστικών προδιαγραφών που θα ευνοούν την κίνηση σε πίστα.
Η γενναιόδωρη ισχύς και η κίνηση στους πίσω τροχούς αναμένεται να «τιθασευτεί» με την συνδρομή ενός διαφορικού M Sport για τον πίσω άξονα, αλλά και μια σειρά αλλαγών στο πλαίσιο που θα διασφαλίσουν την ενίσχυσή του και συνδυαστικά με τη σοφιστικέ ρύθμιση της ανάρτησης θα καταστήσουν την Μ2 πιο ενδιαφέρουσα από ποτέ.
Φυσικά όλα τα παραπάνω θα είναι εμφανή και στην εξωτερική της εμφάνιση η οποία, όπως αποκαλύπτει η τελευταία της εμφάνιση ως δοκιμαστικού πρωτότυπου θα μεταφέρει κάτι από την επιθετική αύρα του κορυφαίου coupe της BMW με το διακριτικό 8 στην μικρή coupe κατηγορία.
Περισσότερες και μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα, αιχμηρά σμιλεμένοι προφυλακτήρες, ένας επιβλητικός αεροδυναμικός διαχύτης που φιλοξενεί τις χαρακτηριστικές απολήξεις οι οποίες είναι συνώνυμες με τις εκδόσεις Μ και πλήθος τονισμένων αεροδυναμικών στοιχείων δίνουν μια πρώτη γεύση των όσων έχει η BMW στο μυαλό της για την Μ2.
Κάτι αναλόγως επιθετικό θα ισχύσει και για το εσωτερικό όπου οι σχεδιαστές θα επιχειρήσουν να απομακρύνουν την Μ2 όσο το δυνατόν περισσότερο από την συμβατική Σειρά 2 Coupe.
Έτσι, η νέα Μ2 αναμένεται να επωφεληθεί από bucket καθίσματα, σπορ τιμόνι που θα ενσωματώνει διακόπτες Μ για την επιλογή των προγραμμάτων και τις διάφορες επιλογές διαμόρφωσης ενώ στην θέση του infotainment αναμένεται να βρεθεί μια καμπύλη οθόνη σε ενιαία διαμόρφωση με τον ψηφιακό πίνακα οργάνων στα πρότυπα της τελευταίας εκδοχής του συστήματος iDrive που θα έχει φυσικά και τα ανάλογα σπορ γραφικά και ενδείξεις.
Σε ό,τι αφορά το ακριβές χρονοδιάγραμμα η Μ2 αναμένεται να κάνει την πρεμιέρα της το επόμενο φθινόπωρο.