Η νέα Χ5 Μ δίνει το στίγμα της από τα πεδία δοκιμών, προδιαγράφοντας το ισχυρότερο και αναβαθμισμένο ψηφιακά μέλλον της
Η ανανεωμένη Χ5 έχει ήδη δρομολογηθεί για το 2023 και οι πρώτες εικόνες της ισχυρότερης Μ παραλλαγής της προδίδουν ότι οι Βαυαροί ξεκίνησαν ήδη να ασχολούνται με την κορυφή της γκάμας η οποία, όπως όλα δείχνουν, θα επωφεληθεί από αρκετά εκτεταμένες σχεδιαστικές αλλαγές, ενώ δεν θα λείψουν και οι βελτιώσεις στα μηχανικά και μη μέρη.
Ξεκινώντας από την εξωτερική της εμφάνιση, στην «όψη» της ξεχωρίζουν τα λεπτότερα φωτιστικά σώματα, και νέου σχεδιασμού πιο αιχμηρά «νεφρά» τα οποία όμως δεν ενδίδουν στις έντονες αυξητικές τάσεις των τελευταίων BMW.
Την εικόνα συμπληρώνει ένα νέο σετ ζάντες αλουμινίου με ελαστικά της Michelin, Pilot Sport 4S. Στο πίσω τμήμα ξεχωρίζει ένα spoiler παρόμοιο με την μέχρι σήμερα γνωστή εκδοχή της ενώ το ίδιο ισχύει για τον προφυλακτήρα, τα πίσω φώτα, τον αεροδυναμικό διαχύτη και τις απολήξεις της εξάτμισης αν και δεδομένα, και αυτά πρόκειται να αλλάξουν στην πορεία.
Μεγαλύτερες αλλαγές προδιαγράφονται στο εσωτερικό όπου θα πάρει θέση η τελευταία εκδοχή του λογισμικού της BMW iDrive 8 σε συνδυασμό με διαμόρφωση οθονών ανάλογη του ηλεκτρικού iX. Αυτό μεταφράζεται σε δύο οθόνες 12,3 ιντσών για τον πίνακα οργάνων και 14,9 ιντσών για το infotainment, σε ενιαία διαμόρφωση και πίσω από καμπύλη οθόνη. Φυσικά η παραπάνω σχεδίαση θα συμπαρασύρει το σύνολο της σχεδίασης του ταμπλό.
Ανάμεσα στις δυνατότητες που προσφέρει το iDrive 8 συγκαταλέγονται σύστημα πλοήγησης επαυξημένης πραγματικότητας, συνδεσιμότητα 5G και βελτιωμένες λειτουργίες φωνητικού ελέγχου. Ο οδηγός-χρήστης μπορεί να πλοηγηθεί μέσω της οθόνης αφής είτε μέσω του περιστροφικού επιλογέα στην κεντρική κονσόλα.
Στην αθέατη πλευρά της αναμένεται να βρεθεί μια βελτιωμένη εκδοχή του V8 κινητήρα των 4,4 λίτρων η οποία δεδομένα θα ξεπεράσει τους 600 ίππους. Το παρών θα δώσει και η έκδοση Competition η οποία νομοτελειακά θα ξεπεράσει τους 625 ίππους.