Peugeot 9X8 – Γαλλικός μπρουταλισμός

Peugeot 9X8 – Γαλλικός μπρουταλισμός

H γαλλική φίρμα δίνει στη δημοσιότητα νέες εικόνες και στοιχεία για το νέο της αγωνιστικό με προορισμό τον 24ωρο αγώνα αντοχής του Le Mans αν και ακόμα δεν επιβεβαιώσει τον ακριβή χρόνο συμμετοχής της

Η Peugeot δίνει μια πληρέστερη εικόνα για το υβριδικό της αγωνιστικό με το οποίο θα συμμετάσχει στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής, προσφέροντας μια νέα σειρά εικόνων του με φόντο την ταιριαστή μπρουταλιστική αρχιτεκτονική.

  Οι Γάλλοι είχαν δώσει τις πρώτες συστάσεις λίγο πριν τα Χριστούγεννα με ένα teaser όπου το 9Χ8 διέθετε μια μικρή αεροδυναμική πτέρυγα στο πίσω τμήμα. Προς το παρόν, δεν έχει διευκρινιστεί αν η τελική του μορφή θα έχει αεροδυναμικά βοηθήματα στο πίσω τμήμα, τα οποία πάντως αποχωρίζεται στην νέα εμφάνισή του. 

Όπως εξηγεί ο τεχνικός διευθυντής της Peugeot, Olivier Jansonnie: «οι υπολογισμοί μας στην αεροσήραγγα επιβεβαιώνουν την ορθότητα της απόφασής μας να τρέξουμε χωρίς πίσω πτέρυγα. Παράλληλα με τις υπόλοιπες ρυθμίσεις είναι η ορθή επιλογή κάτι που περιμένουμε να επιβεβαιωθεί στις δοκιμές που κάνουμε σε διαφορετικές πίστες».

Ανεξαρτήτως αεροδυναμικών βοηθημάτων, το 9Χ8 αποτελεί απόγονο του 905 των αρχών της δεκαετίας του 1990 και του 908 των τελών της δεκαετίας του 2000, αμφότερα νικηφόρα στο Le Mans. Προς το παρόν η Peugeot δεν έχει επιβεβαιώσει τον ακριβή χρόνο για τον αγωνιστικό ντεμπούτο του 9Χ8, διευκρινίζοντας ωστόσο ότι αυτό δεν θα πραγματοποιηθεί στην Florida και στον αγώνα 1.000 μιλίων στις 18 Μαρτίου. 

Επίσης, σύμφωνα με τις συστάσεις, ο στόχος της Peugeot είναι να συμμετάσχει τουλάχιστον έναν αγώνα πριν το Le Mans κάτι που σημαίνει ότι δεδομένα θα συμμετέχει στο Spa την 1η Μαΐου να βέβαια η γαλλική φίρμα έχει στο μυαλό μας την συμμετοχή για το φετινό Le Mans. 

Ανεξαρτήτως χρονοδιαγραμμάτων και σε ό,τι αφορά τη σχεδίασή του  ο επικεφαλής σχεδιασμού της Peugeot, Matthias Hossan σημειώνει: «Από την στιγμή που το 9Χ8 είναι Peugeot, το αρχικό μας σκίτσο και σκεπτικό ήταν ένα μεγάλο αιλουροειδές έτοιμο να επιτεθεί, μια αισθητική άποψη που απηχεί και στο cockpit. Οι γραμμές της μιμούνται το γνώριμο σχεδιαστικό κώδικα της φίρμας, ενώ οι κομψές, αγωνιστικές της φόρμες εμπνέουν δυναμισμό και ισχυρά αισθήματα».

Στην αθέατη πλευρά του 9Χ8 παρεπιδημεί ένα υβριδικό σύνολο που αποτελείται από ένα τοποθετημένο στον πίσω άξονα twin-turbo V6 με χωρητικότητα 2,6 λίτρων και ισχύ 280 ίππους σε συνδυασμό με ηλεκτρικό μοτέρ 270 ίππων στον μπροστινό άξονα. Το σύνολο συμπληρώνει ένα σειριακό κιβώτιο επτά σχέσεων. 

Στο cockpit του 9Χ8, σύμφωνα με τις ανακοινώσεις της Peugeot, θα βρεθούν οι Paul di Resta, Loic Duval, Mikkel Jensen, Kevin Magnussen, Gustavo Menezes και Jean Eric-Vergne ενώ ως αναπληρωματικός οδηγός και υπεύθυνος για τον προσομοιωτή, θα αναλάβει ο James Rossiter. 

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ