Η υπό εξέλιξη νέα γενιά της M5 θα ασπαστεί την plug-in υβριδική τεχνολογία η οποία αναμένεται να της εξασφαλίσει περισσότερη ισχύ από ποτέ
Η νέα γενιά της Σειράς 5 έχει προγραμματιστεί για το 2023 και όπως είναι αναμενόμενο θα συνοδεύεται από την πανίσχυρη Μ5 για την οποία, όμως, θα πρέπει να περιμένουμε ως τα τέλη της ίδιας χρονιάς.
Μέχρι τότε, το sport sedan των Βαυαρών δίνει το στίγμα του μέσω μια σειράς κατασκοπικών λήψεων οι οποίες ωστόσο δεν αποτυπώνουν την σημαντικότερη αλλαγή η οποία θα παρεπιδημεί στην αθέατη πλευρά της.
Εκεί αναμένεται να βρεθεί ένα υβριδικό σύνολο το οποίο σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες θα προέλθει από την υπό εξέλιξη ΧΜ, το νέο επιβλητικό SUV που θα τεθεί επικεφαλής της γκάμας της BMW, προσφέροντας ισχύ που θα αγγίζει τους 750 ίππους.
Aν και το καμουφλάζ που καλύπτει τις επιφάνειες της Μ5 είναι άφθονο, μια προσεκτική παρατήρηση αποκαλύπτει τα σαφώς μεγαλύτερα σε μέγεθος «νεφρά» τα οποία πλαισιώνονται από εξαιρετικά μικρότερα, λεπτά φωτιστικά σώματα τα οποία ενσωματώνουν τεχνολογία laser.
H χαμηλότερη γρίλια είναι πιο φαρδιά και αιχμηρότερη ενώ την εικόνα συμπληρώνει ένα σετ από φώτα ομίχλης που τοποθετούνται κάτω από τα κεντρικά φωτιστικά σώματα. Επίσης, προφανές είναι ότι το σπορ sedan διαθέτει μεγάλα μετατρόχια όπως προδίδουν οι διογκωμένοι θόλοι στην περίπτωση του συγκεκριμένου πρωτοτύπου.
Ανασχεδιασμένα είναι και τα κατώτερα πλευρικά τμήματα ενώ συνολικά, οι εξωτερικές επιφάνειες δείχνουν να έχουν σμιλευτεί ακολουθώντας μια λιγότερο ανάγλυφη και μίνιμαλ προσέγγιση αν και αυτό μένει να αποδειχθεί και στην τελική του μορφή.
Εμφανής πάντως από αυτό το στάδιο εξέλιξης είναι η plug-in υβριδική διαμόρφωση του συνόλου όπως προδίδει η σχετική ένδειξη στο δοκιμαστικό πρωτότυπο αλλά και η παρουσία μιας θύρας φόρτισης στο μπροστινό φτερό.
Αυτό που δείχνει προς το παρόν να παραμένει κοινό με την μέχρι σήμερα γνωστή εκδοχή της Μ5 είναι η τετραπλή απόληξη της εξάτμισης. Ψηλότερα διακρίνονται τα ανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα που δείχνουν μικρότερα από το παρελθόν ενώ η BMW δείχνει να προσπαθεί να κρύψει ένα spoiler στην κορυφή του πορτ μπαγκάζ.
Eπιστρέφοντας στο plug-in υβριδικό σύνολο, σύμφωνα με τις διαθέσιμες πληροφορίες θα συνδυάζει την παρουσία ενός V8 των 4,4 λίτρων με ηλεκτρικό μοτέρ αποδίδοντας 750 ίππους και 1.000 Nm ροπής. Για πρώτη φορά επίσης στα χρονικά της Μ5 η μπαταρία που θα συμπληρώνει το plug-in υβριδικό σύνολο θα εξασφαλίζει τη δυνατότητα ηλεκτρικής αυτονομίας η οποία αναμένεται να διαμορφωθεί σε 80-85 χλμ.
Η κίνηση θα εξακολουθήσει και στην νέα Μ5 να μεταδίδεται στους τέσσερις τροχούς μέσω ενός σοφιστικές συστήματος τετρακίνησης το οποίο θα κατανέμει την ροπή αναλόγως τις συνθήκες.