Η Phantom ετοιμάζεται για την ανανέωσή της προσθέτοντας λίγη ακόμα πολυτέλεια και υπερβολή όπως ακριβώς επιβάλλει το είδος της και το status ενός αυτοκινήτου που θα μπορούσε να θεωρηθεί κατηγορία από μόνο του
Η θέα μιας Phantom δεν είναι συχνή ούτε ως φυσικής παρουσίας ανάμεσα σε άλλα αυτοκίνητα στο δημόσιο οδικό δίκτυο (με εξαίρεση ίσως αυτό των ΗΑΕ και τις ιπποδρομίες του Άσκοτ) ούτε και ως δοκιμαστικού πρωτοτύπου μιας και οι χρόνοι της βρετανικής φίρμας, διαφέρουν από τους φρενήρεις ρυθμούς της υπόλοιπης αυτοκινητοβιομηχανίας.
Οι συγκεκριμένες λήψεις αποτελούν την εξαίρεση αποτυπώνοντας αλάνθαστα την αναγνωρίσιμη σιλουέτα της επιβλητικής Phantom σε διαδικασία ανανέωσης η οποία ως συνήθως επιφυλάσσει περισσότερες εκπλήξεις για το εσωτερικό της παρά για την εξωτερική της εμφάνιση.
Σε κάθε περίπτωση, το ελαφρύ καμουφλάζ αποτυπώνει την πρόθεση της Rolls-Royce να προβεί στον ανασχεδιασμό των φωτιστικών σωμάτων και σε κάποιες αισθητικές βελτιώσεις στη διάσημη γρίλια που αποτελεί το σήμα κατατεθέν της φίρμας και η οποία δεν αποκλείεται να ενδώσει σε κάποιου είδους φωτισμό όπως συμβαίνει στην Ghost.
Όπως ισχύει και στην μέχρι σήμερα γνωστή εκδοχή του μοντέλου, τα ανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα θα ενσωματώνουν τεχνολογία laser δίνοντας μια high-tech χροιά στην κλασική φιγούρα της.
Oι τροχοί δείχνουν προς το παρόν ίδιοι με μία από τις μέχρι σήμερα επιλογές αν και αυτό δεδομένα θα αλλάξει όταν αποκαλυφθεί η ανανεωμένη εκδοχή του μοντέλου. Την εικόνα αναμένεται να συμπληρώσουν τα ανασχεδιασμένα πίσω φωτιστικά σώματα τα οποία όμως προς το παρόν διατηρούν την γνώριμη σχεδίασή τους.
Σημαντικότερες προδιαγράφονται οι αλλαγές στο εσωτερικό της, ξεκινώντας από το μπροστινό τμήμα όπου η Phantom θα επωφεληθεί από ένα νέο infotainment στα πρότυπα των τελευταίων εξελίξεων στο οπλοστάσιο της BMW όπου ανήκει η βρετανική φίρμα. Αυτό μεταφράζεται σε ένα νέο infotainment διάστασης 14,9 ιντσών το οποίο θα «τρέχει» την νεότερη εκδοχή λογισμικού της BMW, iDrive 8.
Η ενσωμάτωση του παραπάνω λογισμικού αναμένεται να επιφέρει βελτιώσεις στο σύστημα αναγνώρισης φωνητικών εντολών, νέο σύστημα πλοήγησης επαυξημένης πραγματικότητας και συνδεσιμότητα 5G.
Με βάση τις συνήθειες των Βρετανών δεν αναμένεται να υπάρξουν αλλαγές στον επιβλητικό V12 κινητήρα των 6,75 λίτρων με απόδοση 571 ίππους ο οποίος συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων που αναμένεται να δεχτεί κάποιες βελτιώσεις. Το ίδιο θα ισχύσει για την περίφημη αερανάρτηση της Phnatom η οποία αναμένεται να επωφεληθεί από ορισμένες αλλαγές με στόχο ακόμα περισσότερη άνεση.