H νέα, υπό εξέλιξη ευέλικτη αρχιτεκτονική «Ε3» θα προοριστεί για μοντέλα με διαφορετικού τύπου ηλεκτρικές τεχνολογίες και θα προσαρμόζεται στις εκάστοτε απαιτήσεις της και τις συνθήκες της ευρωπαϊκής αγοράς
Η ιαπωνική φίρμα θέλει να αυξήσει την ευελιξία των ηλεκτρικών τεχνολογιών της και των μελλοντικών της μοντέλων στην ευρωπαϊκή ήπειρο σχεδιάζοντας μια νέα αρχιτεκτονική η οποία θα μπορεί να φιλοξενήσει υβριδικά, plug-in υβριδικά και αμιγώς ηλεκτρικά σύνολα, σύμφωνα με δηλώσεις της Toyota για την Ευρώπη, Matt Harrisson.
Η νέα αρχιτεκτονική φέρει την κωδική ονομασία E3 και αναμένεται να αξιοποιήσει ένα συνδυασμό στοιχείων από τις αρχιτεκτονικές TNGA-C και την e-TNGA την οποία χρησιμοποιούν και θα χρησιμοποιούν τα ηλεκτρικά μοντέλα της φίρμας.
Να σημειωθεί ότι προς το παρόν η Toyota δεν έχει τη δυνατότητα να κατασκευάζει αμιγώς ηλεκτροκίνητα μοντέλα σε ευρωπαϊκό έδαφος ωστόσο η νέα αρχιτεκτονική αναμένεται να της το επιτρέψει.
Για την ακρίβεια, αν και τίποτα δεν έχει επιβεβαιωθεί επισήμως, η νέα αρχιτεκτονική αναμένεται να αποτελέσει τη βάση για την επόμενη γενιά του C-HR το οποίο δεν αποκλείεται να προσφέρεται τόσο σε υβριδικές όσο και σε αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση.
«Είμαστε πεπεισμένοι ότι ο δρόμος για την κλιματική ουδετερότητα δεν θα βασιστεί αποκλειστικά στην τεχνολογία αμιγούς ηλεκτροκίνησης. Θα αξιοποιήσει ετερόκλητες τεχνολογίες και καύσιμα τα οποία οδηγούν στον ίδιο στόχο», δήλωσε χαρακτηριστικά ο Matt Harrison επικεφαλής της Toyota για την Ευρώπη.
Σε κάθε περίπτωση, η νέα πλατφόρμα αναμένεται να μειώσει σημαντικά τα κόστη αλλά και τους χρόνους, επιτρέποντας στην Toyota να επιταχύνει την εξέλιξη και την παραγωγή νέων μοντέλων. Με δεδομένη την διαφαινόμενη τεχνολογική της συνάφεια με τις ήδη υφιστάμενες παγκόσμιες αρχιτεκτονικές της Toyota, η ιαπωνική φίρμα θα μπορούσε να αξιοποιήσει τις ήδη υφιστάμενες γραμμές παραγωγής της σε Ευρώπη και Τουρκία, επιτυγχάνοντας δυναμικότητα που θα μπορεί να φτάνει έως και τις 450.000 μονάδες ετησίως.