To μοντέλο που φιλοδοξεί να αναβιώσει την αίγλη της αγωνιστικής Lotus Τype 62 του μακρινού 1969 στο σήμερα, πραγματοποιεί τα τελευταία χιλιόμετρα δοκιμών με την συνδρομή του Jenson Button
Η Radford ανακοίνωσε ότι το Type 62-2 βρίσκεται στο τελευταίο στάδιο δοκιμών εξέλιξης σε πίστα που αναμένεται να ολοκληρωθεί σύντομα εν όψει της πρεμιέρας του το 2022.
Όπως εύκολα αντιλαμβάνεται κανείς δεν πρόκειται για ένα «συνηθισμένο» sportscar καθώς το Radford 62-2 φιλοδοξεί να επαναφέρει την εμβληματική αγωνιστική Lotus σε μια σύγχρονη και αξιόμαχη εκδοχή για τα σημερινά δεδομένα της κατηγορίας.
Σύμφωνα με τις συστάσεις θα κατασκευαστεί σε μόλις 62 αντίτυπα, προσφέροντας μεγάλα περιθώρια εξατομίκευσης σε σημείο που, όπως έχει πει χαρακτηριστικά ο επικεφαλής της βρετανικής φίρμας με την γνωστή αδυναμία στην δημιουργική ανακατασκευή των κλασικών Lotus, «κάθε μία θα είναι μοναδική».
O Jenson Button, αποτελεί ένας από τους βασικούς επενδυτές της Radford και λόγω ιδιότητας είχε την ευκαιρία να πάρει μέρος στις δοκιμές εξέλιξης της Τype 62-2 οι οποίες πραγματοποιούνται στο απολύτως ταιριαστό περιβάλλον του Hethel στο Norfolk όπου βρίσκεται η έδρα της Lotus.
Ο βρετανός οδηγός, δοκίμασε την κορυφαία παραλλαγή της Radford Type 62-2, John Player Special η οποία επωφελείται από υπερτροφοδοτούμενο V6 κινητήρα 3,5 λίτρων απόδοσης 600 ίππων σε συνδυασμό με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων. Σύμφωνα με τις συστάσεις η συγκεκριμένη έκδοση εγγυάται επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε 2,9 δευτερόλεπτα και μέγιστη ταχύτητα 300 χλμ./ώρα.
«Η δυνατότητα να οδηγήσω επιτέλους την Type 62-2 ήταν προφανώς μια εξαιρετική στιγμή. Ένιωσα το cockpit σαν το σπίτι μου. Το αυτοκίνητο έχει μια υπέροχη αίσθηση, είναι καλά ισορροπημένο στις στροφές υψηλής αλλά και χαμηλής ταχύτητας και μπορεί να καταπίνει γύρους άψογα αποτελώντας την τέλεια βάση για τις ρυθμίσεις που θα ακολουθήσουν. Θέλουμε να διασφαλίσουμε ότι θα είναι μια οδηγική μηχανή που θα σέβεται τόσο το DNA της Lotus όσο και την πολυτέλεια που υπόσχεται η Radford», δήλωσε χαρακτηριστικά ο βρετανός οδηγός.
Θα υπάρξουν δύο ακόμα εκδόσεις με τη βασική Classic να υπόσχεται ισχύ 430 ίππων από τον ίδιο κινητήρα σε συνδυασμό με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων προς τέρψη των πιο παραδοσιακών.
Η μεσαία έκδοση Gold Leaf βάφεται στους ίδιους λευκούς και κόκκινους χρωματισμούς με το θρυλικό μονοθέσιο του Graham Hill, Type 49B ενώ από πλευράς ισχύος, ο V6 αποδίδει 600 ίππους και συνδυάζεται επίσης με αυτόματο κιβώτιο επτά σχέσεων διπλού συμπλέκτη.
Όλες οι εκδόσεις της Type 62-2 αξιοποιούν μια βελτιωμένη εκδοχή της πλατφόρμας αλουμινίου των Elise και Exige που έχει προσαρμοστεί ώστε να υποστηρίζει την νέα σχεδίαση αλλά και τις αυξημένες επιδόσεις. Συνδυάζεται με αμάξωμα κατασκευασμένο από ανθρακόνημα ενώ το ίδιο ελαφρό και ακριβό υλικό αποτελεί την κύρια ύλη για την θωράκιση του εσωτερικού. Το αποτέλεσμα της εκτεταμένης χρήσης ελαφρών υλικών είναι προφανές στο συνολικό βάρος που δεν ξεπερνά τα 1.000 κιλά.