Tα restomod αλά ηλεκτρικά γίνονται ολοένα και πιο δημοφιλή και η Hyundai είπε να μην αγνοήσει το trend, φέρνοντας μια αντίστοιχη έκδοση του επιβλητικού Grandeur στο σήμερα
Το Hyundai Grandeur συμπληρώνει 35 χρόνια και η κορεατική φίρμα αποφάσισε να επαναφέρει το επιβλητικό τετράθυρο μοντέλο σε μια μεταρετρό εκδοχή με ηλεκτροκινητήρα.
Το πρωτότυπο μοντέλο ακολουθεί την ίδια ακριβώς λογική με το Pony Coupe που παρουσίασε πρόσφατα η κορεατική φίρμα, συνδυάζοντας την σύγχρονη τεχνολογία με την κλασική γραμμή του παρελθόντος.
Εξωτερικά, η Hyundai «πείραξε» μόνο το μπροστινό και το πίσω τμήμα του τετράθυρου μοντέλου της δεκαετίας του ’80, αντικαθιστώντας τα φωτιστικά σώματα με πιξελοειδή LED όπως συνηθίζει στα πρωτότυπα που έχει παρουσιάσει τα τελευταία χρόνια.
Νέοι είναι και οι εξωτερικοί καθρέφτες καθώς και κάποιες λεπτομέρειες του αμαξώματος όπως τα προστατευτικά ενώ ανασχεδιασμένη είναι και η γρίλια η οποία μιμείται το μοτίβο σκακιέρας των φωτιστικών σωμάτων.
Ακόμα και αν κανείς μπορούσε να θεωρήσει τις παραπάνω αλλαγές περιορισμένες δεν ισχύει το ίδιο για το εσωτερικό όπου οι μηχανικοί της Hyundai έχουν κρατήσει μεν το ρετρό τιμόνι και τη διάταξη στο ταμπλό όπου όμως τα αναλογικά όργανα και οι φυσικοί διακόπτες έχουν αντικατασταθεί από τρεις οθόνες.
Το interface και οι ενδείξεις παραπέμπουν στα αντίστοιχα «gadgets» του Ioniq 5 με το οποίο το Grandeur μοιράζεται τον ίδιο πίνακα οργάνων και infotainment σε μια λίγο διαφορετική διάταξη.
Η τρίτη οθόνη αναλαμβάνει τον ρόλο των χειριστηρίων του κλιματισμού και λειτουργεί ως κέντρο ψυχαγωγίας. Η συγκεκριμένη περιλαμβάνει και μια ρετρό έμπνευσης εφαρμογή για πιάνο που όπως και οποιαδήποτε άλλη μουσική επιλέξει ο οδηγός, διαχέεται στην καμπίνα μέσω ενός ηχοσυστήματος με 18 ηχεία.
Νέα είναι και τα καθίσματα τα οποία επενδύονται με βελούδο παραπέμποντας στο αρχέτυπο Grandeur. Το βελούδο συμπληρώνεται από δέρμα Nappa και ιδιότυπα δεσίματα.
Η Hyundai έχει ανασχεδιάσει και τον επιλογέα ταχυτήτων ο οποίος εμπνέεται από τον κόσμο των υπερηχητικών jet. Yπάρχει και ένας κρυφός χώρος στην κεντρική κονσόλα ο οποίος, σύμφωνα με την Hyundai, μπορεί να φιλοξενήσει πολύτιμα αντικείμενα ή απλά τα πούρα του οδηγού.