Η αλήθεια είναι ότι η νέα ενσάρκωση της SL έχει επισφραγιστεί από καιρό και φέρει αποκλειστικά τη σφραγίδα του Affalterbach το οποίο έχει εμπλακεί σε κάθε πτυχή του roadster που θα πραγματοποιήσει την επίσημη πρεμιέρα του στα τέλη Οκτωβρίου
Αναμονή τέλος για την νέα γενιά της SL η οποία όπως ανακοίνωσε η Mercedes-Benz θα πραγματοποιήσει την παγκόσμια πρεμιέρα της στις 28 Οκτωβρίου, με την υπόσχεση μιας πιο πληθωρικής από ποτέ προσωπικότητας όπως άλλωστε υπαγορεύει η σφραγίδα του εσωτερικού βελτιωτικού οίκου των Γερμανών ο οποίος και ανέλαβε εξολοκλήρου την εξέλιξή της.
Συνοπτικά, βάσει των στοιχείων που έχουν ήδη γίνει γνωστά η νέα SL θα προσφέρει περισσότερη ακαμψία, τετρακίνηση και περισσότερη ισχύ από ποτέ καθώς, αναμένεται να περιλάβει στις επιλογές της το plug-in υβριδικό σύνολο που εξελίσσει η AMG και σύμφωνα με τις συστάσεις θα ξεπερνά τους 800 ίππους.
Η σφραγίδα της AMG θα είναι εμφανής και στις λεπτομέρειες της εμφάνισής της με τον τρόπο που ακριβώς συνηθίζουν οι Γερμανοί και όπως έχουν αφήσει να εννοηθεί τα δοκιμαστικά πρωτότυπα που έχουν απαθανατιστεί από τον φωτογραφικό φακό. Έτσι και στην προκειμένη περίπτωση θα έχουμε να κάνουμε με την γρίλια Panamericana και τις τετραπλές απολήξεις της εξάτμισης καθώς και μια σειρά από μεγαλύτερες και μικρότερες λεπτομέρειες που απηχούν την εμπλοκή του Affalterbach.
Φυσικά, οι χαρακτηριστικές αναλογίες που συνοψίζονται στο χαρακτηριστικά μακρύ καπό και το κοντό πίσω τμήμα θα εξακολουθήσουν να αποτελούν την υπογραφή του roadster που όμως στη νέα γενιά του αποχωρίζεται το ψυχρό μέταλλο, υιοθετώντας μια υφασμάτινη αναδιπλούμενη οροφή στο πλαίσιο των προσπαθειών για την μείωση του βάρους και την μεγιστοποίηση των προσφερόμενων επιδόσεων.
Η Mercedes-AMG έχει ήδη δώσει μια πλήρη εικόνα για το εσωτερικό της το οποίο για πρώτη φορά από την R129 του 1989 θα επιστρέψει στην 2+2 διάταξη αν και ο χώρος των πίσω καθισμάτων παραμένει περιορισμένος όπως συνηθίζεται στο είδος.
Σε ό,τι αφορά την σχεδίαση του εσωτερικού, η γερμανική φίρμα αναφέρει ως έμπνευση την αρχέτυπη 300 SL Roadster της δεκαετίας του ’50 χωρίς βέβαια αυτό να σημαίνει ότι απαρνείται τις σύγχρονες εξελίξεις της ψηφιακής τεχνολογίας. Για την ακρίβεια μάλλον ισχύει το αντίθετο, απλώς στην προκειμένη περίπτωση οι σχεδιαστές της γερμανικής φίρμας επέλεξαν να την εξοπλίσουν με ένα δίδυμο ψηφιακού πίνακα οργάνων και ενός κάθετου προσανατολισμού infotainment τα οποία περιγράφουν ως «ψηφιακή τεχνολογία με αναλογική γεωμετρία».
Αναλυτικότερα, ο ψηφιακός πίνακας οργάνων των 12,3 ιντσών της SL ακολουθεί μια πιο παραδοσιακή και οδηγοκεντρική σχεδίαση καθώς τοποθετείται σε βάθος, πίσω από το τιμόνι, σε ένα τρισδιάστατο layout εμπνευσμένο από την αεροπλοΐα, όντας έτσι και πιο προστατευμένος από το ηλιακό φως όταν η οροφή είναι ανοιχτή.
Από τον κόσμο των αιθέρων είναι εμπνευσμένη και η σχεδίαση των αεραγωγών που παραπέμπουν σε τουρμπίνες αεροσκάφους.
Την εικόνα συμπληρώνει η κάθετου προσανατολισμού οθόνη του infotainment, διάστασης 11,9 ιντσών η οποία φιλοξενεί την τελευταία εκδοχή του συστήματος MBUX όπως αυτό εμφανίστηκε στην S-Class με κάποιες επιπλέον εφαρμογές και δυνατότητες που απορρέουν από την σφραγίδα της AMG στο γερμανικό roadster.
H κεντρική οθόνη προσφέρει τη δυνατότητα ανάκλισής της προκειμένου να είναι πιο «ορατή» στον οδηγό ακόμα και με την οροφή ανοιχτή σε πλήρη ηλιοφάνεια.
Στα εξοπλιστικά στοιχεία συγκαταλέγεται και ένα προαιρετικό head-up display το οποίο προσφέρει μια αμεσότερη πληροφόρηση στον οδηγό ενώ σε ό,τι αφορά τη σχεδίασή του, έχει τη γνώριμη τρισδιάστατη απεικόνιση που εμφανίζει τις ενδείξεις για το σύστημα πλοήγησης σε μια απεικόνιση που δίνει την αίσθηση ότι προπορεύεται του αυτοκινήτου.
Τα καθίσματα έχουν σχεδιαστεί εξαρχής προκειμένου να καταλαμβάνουν λιγότερο χώρο αλλά και να προσφέρουν ιδανική στήριξη ενώ τα προσκέφαλα είναι ενσωματωμένα προς όφελος μιας πιο σπορ και ακατακερμάτιστης αισθητικής.
Στην αθέατη πλευρά της νέας γενιάς του γερμανικού roadster θα βρεθεί ένα νέο χωροδικτύωμα από αλουμίνιο, άνθρακα, μαγνήσιο και ανθρακόνημα με βάρος μόλις 270 κιλά.
Πλην του χαμηλού βάρους, το νέο πλαίσιο υπόσχεται και σημαντικές βελτιώσεις σε επίπεδο στρεπτικής ακαμψίας του πλαισίου η οποία ενισχύετια κατά 50% εγκάρσια και κατά 40% στον διαμήκη άξονα προσφέροντας περισσότερη ακρίβεια και ευελιξία υπό ακραία πίεση.
Περνώντας στην θεαματική πλευρά των συνόλων, η SL αναμένεται να είναι διαθέσιμη με τους ισχυρότερους κινητήρες δια χειρός AMG με εφαλτήριο την έκδοση SL 43 η οποία θα επωφεληθεί από straight-six 3,0 λίτρων με ισχύ που θα ξεπερνά τους 350 ίππους. Δεδομένη θέση στην γκάμα έχει εξασφαλίσει και ο V8 των 4,0 λίτρων που εφοδιάζει την Ε 63 ξεπερνώντας τους 600 ίππους.
Το παρών θα δώσει και η υβριδική τεχνολογία, αρχικά με την μορφή επικουρικού κυκλώματος 48 Volt και στη συνέχεια με την μορφή ενός plug-in υβριδική όσο και πανίσχυρου συνόλου το οποίο η AMG εξελίσσει ήδη και αναμένεται να προσφέρει απόδοση άνω των 800 ίππων.
Με δεδομένη την αφθονία της ισχύος η νέα SL θα ασπαστεί και την τετρακίνηση ενώ στις ισχυρότερες εκδόσεις δεν αποκλείεται να τοποθετηθεί και σύστημα τετραδιεύθυνσης για υψηλότερη απόκριση, ευελιξία και καλύτερη οδική συμπεριφορά.