Οι συμμετέχοντες στο Goodwood Member’s Meeting, είχαν την ευκαιρία να δουν από κοντά και εν δράσει το T.50 στην παρθενική του δημόσια εμφάνιση
Το supercar των 2,36 εκ. στερλινών που σχεδίασε και κατασκεύασε ο Gordon Murray πραγματοποίησε την πρεμιέρα του στο Goodwood στο πλαίσιο μιας κλειστής αθλητικής διοργάνωσης που απευθύνεται μόνο σε μέλη του φεστιβάλ ταχύτητας.
Αυτό δεν σημαίνει ότι το αυτοκίνητο των 650 ίππων που θεωρείται ως o πνευματικός απόγονος της McLaren F1 δεν εκμεταλλεύτηκε την ανάβαση, με τον Dario Franchitti να αναλαμβάνει να δώσει στους παρευρισκόμενους μια γεύση από τις δυνατότητες του πισωκίνητου T.50.
Bέβαια, το βρεγμένο οδόστρωμα της πίστας μπορεί να μην έδωσε στον βρετανό οδηγό τη δυνατότητα να εξαντλήσει το όριο στροφών του V12 κινητήρα των 3,9 λίτρων το οποίο παρεμπιπτόντως οριοθετείται στις 12.000 σ.α.λ., αλλά σε κάθε περίπτωση η πρεμιέρα του T.50 ήταν επιβλητική χάρη και στον ήχο του συγκεκριμένου κινητήρα.
Παράλληλα με το T.50, όσοι βρέθηκαν στο Goodwood για τη συγκεκριμένη εκδήλωση είχαν την ευκαιρία να δουν από κοντά και την πιο σκληροπυρηνική, ειδικά σχεδιασμένη για κίνηση σε πίστα έκδοση του μοντέλου με τα διακριτικά Niki Lauda και ισχύ 725 ίππων καθώς και μια σειρά από τα ιστορικά αγωνιστικά δημιουργήματα του βρετανού σχεδιαστή.
Όπως δήλωσε ο Gordon Murray πριν από την εκδήλωση: «Νομίζω δεν υπάρχει καλύτερος χώρος και χρόνος για την παρουσίαση του T.50 από το Goodwood Member’s Meeting. Ήταν ενοχλητικό που δεν μπορούσαμε να παρουσιάσουμε το δημιούργημα μας νωρίτερα αλλά όσοι βρίσκονται στο Goodwood, σίγουρα θα πουν ότι άξιζε την αναμονή».
Το αναλογικό supercar όπως το χαρακτηρίζει ο σχεδιαστής του μιας και δεν διαθέτει κάποιου είδους ηλεκτρικής επικούρησης αλλά βασίζεται σε ένα μείγμα εμμονικής προσέγγισης στην αεροδυναμική και στον περιορισμό του βάρους προκειμένου να μεγιστοποιήσει τις δυνατότητες και τις επιδόσεις του, θα κατασκευαστεί σε μόλις 100 αντίτυπα σε ό,τι αφορά την απλή έκδοση ενώ ακόμα 25 θα παραχθούν από την αγωνιστικών προδιαγραφών εκδοχή Niki Lauda.