Η φίρμα από το Maranello ετοιμάζεται να προσθέσει στην γκάμα της μια ακόμα συλλεκτική μεταρετρό πρόταση η οποία θα παρουσιαστεί τον Νοέμβριο
Διαρροή στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης από προσκεκλημένους της εκδήλωσης για την παρουσίαση του νέου μοντέλου της σειράς Icona, τοποθετεί την πρεμιέρα του τον Νοέμβριο.
Αν και προς το παρόν έχουν γίνει γνωστές ελάχιστες πληροφορίες για το νέο μοντέλο που θα «ανήκει» στην ίδια σειρά με τις εξωτικές Monza SP1 & SP2, η πρόσκληση για την επίμαχη εκδήλωση περιλάμβανε επίσης έναν επιλογέα μηχανικού κιβωτίου κλασικής Ferrari, κάτι που ενδεχομένως να μεταφράζεται στην παρουσία ενός χειροκίνητου κιβωτίου και στο νέο μοντέλο.
Αυτό που επίσης έχει διευκρινίσει η Ferrari είναι ότι το νέο μοντέλο θα αντλεί επιρροές από την αγωνιστική 330 P4 του 1967 ενώ δεν αποκλείεται να διαθέτει αποσπώμενη οροφή στα πρότυπα της Spyder έκδοσης της ιστορικής Ferrari.
Βάσει των εικόνων που έχουν προκύψει από τις δοκιμές του μοντέλου, θα διαθέτει ένα κεντρικά και ψηλά τοποθετημένο, σύστημα εξαγωγής στο πίσω τμήμα.
Σε ό,τι αφορά τα τεχνικά χαρακτηριστικά του, οι πληροφορίες αναφέρουν ότι θα βασίζεται στην ίδια αρχιτεκτονική με την Laferrari Aperta ενώ ο κινητήρας θα προέρχεται από την 812 Competizione. Θα πρόκειται για τον ατμοσφαιρικό V12 των 6,5 λίτρων ο οποίος αποδίδει 830 ίππους ενώ στην προκειμένη περίπτωση δεν πρόκειται να υπάρξει κάποιου είδους επικουρική ηλεκτρική τεχνολογία.
Να σημειωθεί ότι στην περίπτωση των SP1 και SP2 Monza η Ferrari κατασκεύασε μόλις 500 μονάδες και το ίδιο αναμένεται να ισχύσει και για το νέο μοντέλο της σειράς Icona. Κάτι αντίστοιχο με τις Monza αναμένεται να συμβεί και με την τιμή του νέου, ακόμα ανώνυμου, συλλεκτικού μοντέλου το οποίο θα αξιώνει από τους μελλοντικούς ιδιοκτήτες του περί τα δύο εκατομμύρια ευρώ.