To Duster προσθέτει στην γκάμα του μια νέα έκδοση αμαξώματος σε ρόλο LCV η οποία αντικαθιστά τα πίσω καθίσματα με ένα ευμεγέθη χώρο φόρτωσης χωρητικότητας 1.623 λίτρων.
Η θυγατρική της Renault αποκαλύπτει μια νέα παραλλαγή του σκληροτράχηλου Duster η οποία προσανατολίζεται στην μεταφορά εμπορευμάτων, αντικαθιστώντας τα πίσω καθίσματα με έναν ευμεγέθη και επίπεδο χώρο φόρτωσης.
Η νέα έκδοση έχει ως αφετηρία την προσφάτως ανανεωμένη εκδοχή του Duster υιοθετώντας τις ίδιες σχεδιαστικές διατυπώσεις. Έτσι, το Commercial διαθέτει την ίδια γρίλια, τα φωτιστικά σώματα με τα ενσωματωμένα LED ημέρας σε μοτίβο “Y” όπως και η επιβατική έκδοση του μοντέλου.
Η μόνη εξωτερική διαφορά είναι ότι οι λεπτομέρειες από ματ χρώμιο στους προφυλακτήρες της επιβατικής έκδοσης έχουν αντικατασταθεί από πιο ανθεκτικό μαύρο πλαστικό στην προκειμένη περίπτωση.
Ανάλογη εικόνα επικρατεί και στο εσωτερικό, τουλάχιστον στο μπροστινό τμήμα του όπου κυριαρχεί το νέο infotainment των 8,0 ιντσών με τα λειτουργικά Apple CarPlay και Android Auto που συναντάμε και στην επιβατική έκδοση.
Πίσω, στην θέση των καθισμάτων βρίσκεται ένας επίπεδος χώρος φόρτωσης χωρητικότητας 1.623 λίτρων ο οποίος μπορεί να φιλοξενήσει εξοπλισμό ή εμπορεύματα βάρους έως και 503 κιλών. Επίσης, προκειμένου ο χώρος φόρτωσης να είναι προφυλαγμένος από τα αδιάκριτα βλέμματα οι πίσω γυάλινες επιφάνειες της συγκεκριμένης έκδοσης είναι φυμέ ενώ διατίθεται και ένα κάλυμμα προστασίας που μπορεί να καλύψει τη συγκεκριμένη επιφάνεια.
Η έκδοση θα είναι διαθέσιμη σε δύο εξοπλιστικά επίπεδα Essential και Comfort με το βασικό εξοπλισμό να περιλαμβάνει, ζάντες από χάλυβα 16 ιντσών, ηλεκτρικά παράθυρα μπροστά, σύστημα κλιματισμού, cruise control, θύρες USB, bluetooth και ραδιόφωνο DAB. H πλουσιότερη εξοπλιστικά έκδοση προσθέτει στην εξίσωση, πιο προσεγμένες επενδύσεις, υποβραχιόνιο, ρυθμιζόμενο κάθισμα οδηγού με καλύτερη στήριξη. Οι τετρακίνητες εκδόσεις επωφελούνται επίσης από μπλοκέ διαφορικό και σύστημα ελέγχου κατάβασης.
Η έκδοση θα είναι διαθέσιμη με τέσσερις επιλογές κινητήρων με εφαλτήριο τον τρικύλινδρο turbo του 1,0 λίτρου με ισχύ 91 ίππων και 160 Nm ροπής σε εμπροσθοκίνητη διαμόρφωση. Ψηλότερα, παίρνει θέση ο βενζινοκινητήρας 1,3 λίτρων σε εκδοχές ισχύος 131 και 150 ίππων με τη δεύτερη να συνδυάζεται και με τετρακίνηση.
Την μοναδική πετρελαιοκίνητη έκδοση εφοδιάζει τετρακύλινδρος κινητήρας 1,5 λίτρου ο οποίος αποδίδει 116 ίππους και 260 Nm ροπής.