Το «remake» της Ferrari 250 GT California Spyder από την GTO Engineering

Το «remake» της Ferrari 250 GT California Spyder από την GTO Engineering

Η βρετανική GTO Engineering παρουσιάζει την τρίτη ρέπλικα μοντέλου Ferrari που με αρχέτυπο την φημισμένη California Spyder και χαρακτηριστικά που υπόσχονται περισσότερες επιλογές σε σχέση με το «αυθεντικό» παρελθόν.

H βρετανική φίρμα που αρχικά καθιερώθηκε ως μια εταιρεία με ειδίκευση στην επισκευή συντήρηση και ανακατασκευή κλασικών Ferrari, κάνει ένα ακόμα βήμα για την καθιέρωση της ως κατασκευαστή «αντιγράφων» των πλέον διάσημων προϊόντων του Maranello, παρουσιάζοντας την τρίτη αντίστοιχη ρέπλικά της με την μορφή της φημισμένης 250 GT SWB California Spyder.

H ρέπλικα θα παρουσιαστεί επισήμως στο πλαίσιο του βρετανικού φεστιβάλ κλασικών αυτοκινήτων, Goodwood Revival και στην συνέχεια θα κατασκευαστεί σε μόλις 56 αντίτυπα τα οποία θα είναι πιστά αντίγραφα του αρχέτυπου μοντέλου.

Κάθε αντίτυπο θα κατασκευάζεται χειροποίητα, αξιοποιώντας μέρη και εξαρτήματα που έχουν κατασκευαστεί από την GTO Engineering η οποία έχει διανύσει πολλά χιλιόμετρα ως επισκευαστής κλασικών Ferrari.

O στόχος είναι πιστότητα στις προδιαγραφές της αρχικής Ferrari αλλά και ορισμένες βελτιώσεις όπου αυτό απαιτείται, προκειμένου η ρέπλικα να εξαλείψει ορισμένα από τα μειονεκτήματα του παρελθόντος και να προσφέρει ορισμένες ακόμα επιλογές στους ιδιοκτήτες της.

Έτσι, για παράδειγμα το εμβληματικό αμάξωμα με την υπογραφή του Scaglietti θα κατασκευάζεται στην περίπτωση της ρέπλικας, από αλουμίνιο σφυρηλατημένο χειροποίητα και με την συνδρομή εξοπλισμού που έχει κατασκευαστεί ειδικά για το συγκεκριμένο σκοπό από την GTO Engineering.

Παρά την εστίαση στην πιστότητα στο πρωτότυπο, η αναβιωμένη California Spyder θα προσφέρει και αρκετά περισσότερες επιλογές σε σχέση με την αυθεντική. Ειδικότερα, οι ιδιοκτήτες της θα μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα στο αρχικό κιβώτιο τεσσάρων σχέσεων ή  σε πέντε σχέσεων ενώ θα υπάρχουν τρεις επιλογές για τον V12 Columbo κινητήρα ο οποίος θα είναι διαθέσιμος σε χωρητικότητα 3,0 λίτρων όπως στην αρχέτυπη αλλά και σε 3,5 ή 4,0 λίτρων. Αντιστοίχως, οι αγοραστές θα μπορούν να επιλέγουν το είδος και το χρώμα του δέρματος που θα επενδύει το εσωτερικό αλλά και ανάμεσα σε δύο μεγέθη ξύλινων τιμονιών.

Πέρα από τις επιπλέον επιλογές, οι μηχανικοί της GTO Engineering έχουν φροντίσει να ενισχύσουν τη στρεπτική ακαμψία του πλαισίου με «χειρουργικές» παρεμβάσεις στα κατώτερα πλευρικά τμήματα και χωρίς να αλλοιώσουν τον χαρακτήρα μια από τις πιο επιθυμητές Ferrari στην ιστορία των Ιταλών.

Για όλους τους παραπάνω λόγους, κάθε αντίτυπο απαιτεί 1.500 εργατοώρες για να κατασκευαστεί και σύμφωνα με τις πληροφορίες θα κοστίζει από 750.000 στερλίνες (880.000 ευρώ).

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ