Η Σειρά 4 θα αποκτήσει μια αγωνιστικών προδιαγραφών, πολιτική έκδοση με χαμηλότερο βάρος, περισσότερη ισχύ, και ακόμα πιο σκληροπυρηνικά χαρακτηριστικά από την Μ4 Competition.
Φωτογραφίες: Automedia
Η βαυαρική φίρμα προετοιμάζεται να προσθέσει ένα ακόμα Μ υπερόπλο στην γκάμα της με την μορφή μιας ακόμα πιο σκληροπυρηνικής έκδοση της Μ4 η οποία θα αποκτήσει τα διακριτικά CS ή CSL και πιο δυναμικά χαρακτηριστικά.
Σύμφωνα με τις διαθέσιμες\ πληροφορίες η νέα έκδοση φιλοδοξεί να αποτελέσει μια οδηγική μηχανή διαμορφωμένη για να υπηρετήσει την κίνηση σε πίστα. με αναβαθμίσεις ανάλογες της Μ5 CS που έκανε την εμφάνισή της στα τέλη του 2020.
Με βάση το παραπάνω σκεπτικό αλλά και το τεκμήριο του φωτογραφικού φακού, η νέα έκδοση της Σειράς 4 θα διαθέτει αναβαθμισμένο αεροδυναμικό πακέτο, υιοθετώντας ένα μεγαλύτερο splitter μπροστά, ανασχεδιασμένο αεροδυναμικό διαχύτη, ξαναγραμμένα κατώτερα πλευρικά τμήματα και πρόσθετα αεροδυναμικά στοιχεία στο μπροστινό και το πίσω τμήμα.
Επίσης, η επικρατέστερη εκδοχή βάσει των συνηθειών της BMW, αλλά και των καμουφλαρισμένων τμημάτων είναι ότι τόσο το καπό όσο και η μάσκα θα κατασκευάζονται στην προκειμένη περίπτωση από ανθρακόνημα για τους προφανείς λόγους περιορισμού του συνολικού βάρους. Με την ίδια ακριβώς λογική, αναμένεται να χρησιμοποιηθούν ελαφρύτερα υλικά για τις «γυάλινες» επιφάνειες και ελαφρού κράματος ζάντες
Να σημειωθεί ότι στην περίπτωση της M5 CS η διαφορά βάρους από την «απλή» Μ5 διαμορφώνεται σε 70 κιλά.
Φυσικά οι αλλαγές δεν θα μείνουν στην επιφάνεια, καθώς η CS/CSL έκδοση θα διαθέτει δεδομένα μια διαφορετικής γεωμετρίας ανάρτηση που θα μειώσει και την απόσταση από το έδαφος και ένα ικανότερο σύστημα πέδησης αποτελούμενο από μεγαλύτερες δαγκάνες και δισκόφρενα.
Στοχευμένες αλλαγές αναμένονται και στο εσωτερικό το οποίο αν και θα μιμείται την σχεδίαση και την τεχνολογία της Μ4 θα υιοθετήσει μια ακόμα πιο πολεμική ατμόσφαιρα με νέες επενδύσεις, νέα γραφικά και επιλογές αγωνιστικού προσανατολισμού, σπορ τιμόνι επενδυμένο με Alcantara, νέα bucket καθίσματα από ανθρακόνημα και ζώνες έξι σημείων στήριξης.
Τα παραπάνω θα αναλάβουν να συμπληρώσουν την εξίσου προδιαγεγραμμένη αυξημένη ισχύ που θα προσφέρει η έκδοση. Αυτή θα προέλθει από τον γνώριμο twin-turbo των 3,0 λίτρων ο οποίος αντί των 510 ίππων της έκδοσης Competition αναμένεται να ξεπεράσει τους 530 ίππους.
Αυτό που ακόμα ωστόσο δεν έχει διευκρινιστεί είναι κατά πόσο η συγκεκριμένη έκδοση θα υιοθετήσει τα διακριτικά CS ή CSL καθώς η BMW έχει φροντίσει ήδη από το 2007 κατοχυρώσει αμφότερα για λογαριασμό της Σειράς 4. To σίγουρο είναι ότι δεν αργήσουμε να μάθουμε μια και η άφιξη του μοντέλου αναμένεται το 2022.