Η ισπανική φίρμα παρουσιάζει στο Μόναχο το νέο αγωνιστικό πρωτότυπο που θα συμμετάσχει στην σειρά Extreme E και ταυτόχρονα προδιαγράφει το μέλλον του δεύετρου ηλεκτρικού μοντέλου που θα προστεθεί στην γκάμα της Cupra από το 2024.
Εκτός από τις αστικού περιεχομένου ηλεκτρικές προεκτάσεις επιδόσεων που προδιαγράφει για την γκάμα της το UrbanRebel Concept, η Cupra αποκαλύπτει στη διεθνή γερμανική έκθεση το αγωνιστικό πρωτότυπο SUV Tavascan Extreme E το οποίο θα αποτελέσει τη νέα σεζόν την συμμετοχή της φίρμας στους αγώνες της διοργάνωσης Extreme E όπου παίρνουν μέρος off-rad ηλεκτρικά αγωνιστικά.
Bέβαια με δεδομένο ότι η ισπανική φίρμα σχεδιάζει το λανσάρισμα ενός «πολιτικού» ηλεκτρικού SUV με τα διακριτικά Tavascan από το 2024, το πρωτότυπο μοντέλο αποτελεί μια καλή ένδειξη της σχεδιαστικής κατεύθυνσης της έκδοσης παραγωγής αν και με τις απαραίτητες δόσεις υπερβολής.
Σε ό,τι αφορά τις διαφοροποιήσεις σε σχέση με το ήδη υφιστάμενο αγωνιστικό Extreme Ε της Cupra, το Tavascan διαθέτει ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες, αεροδυναμικό διαχύτη αλλά και νέα χρώματα τα οποία έχουν δημιουργηθεί με το σκεπτικό να το κάνουν να ξεχωρίσει στην αγωνιστική διοργάνωση.
Αξίζει να σημειωθεί ότι το αμάξωμα του πρωτοτύπου κατασκευάζεται ως επί το πλείστον από επεξεργασμένους σπόρους λιναριού, μειώνοντας με αυτόν τον τρόπο την χρήση ανθρακονήματος και ενισχύοντας τις περιβαλλοντικές περγαμηνές της κατασκευής.
Νέα είναι και τα φωτιστικά σώματα που ακολουθούν την αισθητική του Tavascan Concept με τη διαφορά ότι πλέον τοποθετούνται σε περίβλημα, προϊόν τρισδιάστατης εκτύπωσης υπό το σκεπτικό της εύκολης αλλαγής τους σε περίπτωση ατυχήματος ή μιας δυνητικής επιλογής για την αλλαγή της θέσης τους. Για την ακρίβεια, ένα νέο περίβλημα μπορεί να εκτυπωθεί σε μόλις έξι ώρες και χωρίς να χρειάζεται βαρύς εξοπλισμός.
Το αγωνιστικό πρωτότυπο εφοδιάζεται με μπαταρία απόδοσης 54 kWh τοποθετημένη πίσω από το cockpit για την ιδανική κατανομή βάρους. Οι ηλεκτροκινητήρες για τους οποίους δεν δημοσιοποιούνται στοιχεία, είναι αρκούντως ισχυροί για να εξασφαλίζουν στο concept car τη δυνατότητα να επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε περίπου τέσσερα δευτερόλεπτα.
Σε κάθε περίπτωση, υπενθυμίζεται ότι το υφιστάμενο αντίστοιχων προδιαγραφών αγωνιστικό μοντέλο της Cupra, Odyssey 21 επωφελείται από δύο ηλεκτρικά μοτέρ συνδυαστικής ισχύος 544 ίππων, κάτι που αναμένεται να ισχύσει και για τη σεζόν του 2022 δηλαδή και για το νέο αγωνιστικό μοντέλο.