Lotus Emira GT4 – Νέο μοντέλο, διαφορετική αγωνιστική μέρα

Lotus Emira GT4 – Νέο μοντέλο, διαφορετική αγωνιστική μέρα

Oι Βρετανοί αποκαλύπτουν την GT4 αγωνιστική παραλλαγή της Emira η οποία επωφελείται από ορισμένες βελτιώσεις οι οποίες φιλοδοξούν να τιμήσουν την παράδοση της Lotus στις απαιτητικές GT διοργανώσεις.

Μετά την αποκάλυψη της νέας Emira στις αρχές του καλοκαιριού, η βρετανική φίρμα, πιστή στις συνήθειές της σπεύδει να μετατρέψει το νέο της απόκτημα σε αγωνιστικό προδιαγραφών GT4.

Τα πρώτα αντίτυπα θα κατασκευαστούν ακριβώς στην ώρα για την αγωνιστική περίοδο του 2022 ενώ σε ό,τι αφορά τις προδιαγραφές της, όπως και η Evora GT4, η αντίστοιχη έκδοση της Emira, διατηρεί τον μηχανικά υπερτροφοδοτούμενο V6 των 3,5 λίτρων ισχύος 400 ίππων. Συνδυάζεται με σειριακό κιβώτιο έξι σχέσεων το οποίο μεταδίδει την κίνηση στον πίσω άξονα. 

Ως τυπικό δείγμα του είδους της, η Emira GT4 επωφελείται επίσης από ένα βελτιωμένο αεροδυναμικό πακέτο που αποσκοπεί στη βελτίωση της δυναμικής ευστάθειας σε συνθήκες πίστας και φυσικά σε καλύτερους χρόνους. Στις αντίστοιχες μεταβολές περιλαμβάνεται μια νέα πτέρυγα πίσω, ένας αναβαθμισμένος αεροδυναμικός διαχύτης και ένα νέο splitter μπροστά. Επίσης για ευνόητους λόγους η GT4 είναι ελαφρύτερη από την έκδοση ευρείας παραγωγής με το συνολικό της βάρος να σταματά σε 1.260 κιλά. 

Το πλαίσιο δεν εξαιρείται φυσικά από τις βελτιώσεις καθώς η Emira GT4 διαθέτει νέα ανάρτηση αποτελούμενη από αμορτισέρ της Ohlins και νέες πιο άκαμπτες αντιστρεπτικές ράβδους ενώ την εικόνα συμπληρώνουν τα μεγαλύτερα δισκόφρενα, οι ισχυρότερες δαγκάνες και τα αγωνιστικά ελαστικά της Pirelli.

Στο αγωνιστικό πνεύμα, η νέα έκδοση διαθέτει κλωβό ασφαλείας που συμβαδίζει με τις προδιαγραφές της FIA, αγωνιστικά καθίσματα και ζώνες έξι σημείων στήριξης καθώς και σύστημα πυρόσβεσης. Επίσης στο εσωτερικό της έχει προστεθεί ένας νέος ψηφιακός πίνακας οργάνων της Motec ο οποίος επιτρέπει την καταγραφή δεδομένων όπως οι χρόνοι κτλ.

Ανεξαρτήτως προδιαγραφών, να σημειώσουμε ότι η προκάτοχός της Evora GT4 έχει στο ενεργητικό της άφθονες νίκες στην κατηγορία στο βρετανικό και το ευρωπαϊκό GT καθώς και σε πλείστες διοργανώσεις αντοχής της Pirelli όπως ο 24ωρος αγώνας του Ντουμπάι, της Βαρκελώνης και της Σεπάνγκ. Και σύμφωνα με τον υπεύθυνο για την εξέλιξη της συγκεκριμένης έκδοσης, Gavan Kershaw, πρόκειται για μια παράδοση την οποία η Emira GT4 σκοπεύει να συνεχίσει, με δεδομένο ότι «ο τρόπος που εξελίχθηκε η συμβατική Emira την καθιστά ιδανική αφετηρία για ένα υψηλών επιδόσεων αγωνιστικό αυτοκίνητο».

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ