Το Citroen Ami μόλις απέκτησε γερμανικό ανάλογο με τα σήματα της Opel και τα διακριτικά Rocks-e το οποίο εγγυάται λίγη παραπάνω αυτονομία χάρη στην πιο αεροδυναμική σχεδίασή του.
H γερμανική φίρμα παρουσιάζει τη δική της εκδοχή για το Citroen Ami με την μορφή ενός ηλεκτρικού microcar που θα λανσαριστεί στην ευρωπαϊκή αγορά από το 2022, δίνοντας τη δυνατότητα σε νεότερους να εξοικειωθούν με την οδήγηση νωρίτερα.
Το Rocks-e όπως ονομάζεται, μοιράζεται τα τεχνολογικά χαρακτηριστικά του με το Ami, αξιοποιώντας ένα ηλεκτροκινητήρα 8 ίππων ο οποίος τροφοδοτείται από μπαταρία ιόντων λιθίου 5,5 kWh που, με τη σειρά της, υπόσχεται επαναφόρτιση σε τρεισήμισι ώρες.
Το κινητήριο σύνολο εξασφαλίζει στο Rocks-e μέγιστη ταχύτητα 45 χλμ./ώρα και ηλεκτρική αυτονομία 75 χλμ. δηλαδή λίγο παραπάνω από το ομογάλακτο και αντίστοιχης λογικής Citroen χάρη και στο χαμηλότερο βάρος του το οποίο περιορίζεται σε 471 κιλά.
Στην καλύτερη επίδοση της αυτονομίας, σημαντικό ρόλο διαδραματίζει και το πιο αεροδυναμικά σχεδιασμένο αμάξωμα και οι ανάλογης λογικής λεπτομέρειες. Έτσι, το Rocks-e διαθέτει διαφορετικούς προφυλακτήρες, ενώ τα φωτιστικά σώματα είναι σχεδιασμένα κατά τρόπο που να εντάσσονται αρμονικότερα στο σύνολο. Σε ό,τι αφορά την όψη του αποτελεί μια παραλλαγή του μοτίβου Vizor που εμφανίζεται στα νεότερα μοντέλα της Opel.
Aντιστοίχως, τα κατώτερα πλευρικά τμήματα είναι εξίσου πιο ενταγμένα στο σύνολο ενώ την εικόνα συμπληρώνει ένα σετ αεροδυναμικών τροχών. Όπως και το Citroen Ami, το Rocks-e μπορεί να φιλοξενήσει έως και δύο άτομα, διαθέτοντας αντίστοιχες διαστάσεις που συνοψίζονται σε 2,41 μ. μήκος και 1,39 μ. πλάτος.
Επίσης όπως και η γαλλική voiturette, το Rocks-e, αναλόγως και την εκάστοτε νομοθεσία θα δίνει στους νεότερους των 18 ετών να το οδηγήσουν καθώς για παράδειγμα στη Γερμανία, επιτρέπεται η οδήγησή του ήδη από την ηλικία των 15 για όσους διαθέτουν το «πρώτο» δίπλωμα οδήγησης.