Ακόμα και οι θρύλοι υποκύπτουν στην ηλεκτροκίνηση με τη γερμανική φίρμα να ετοιμάζει το πρώτο ηλεκτρικό δείγμα της 911 το οποίο θα υιοθετήσει plug-in υβριδική τεχνολογία και ήδη γράφει γύρους στην απαιτητικότερη πίστα της Ευρώπης.
H γερμανική φίρμα ετοιμάζεται να εισαγάγει την ηλεκτροκίνητη τεχνολογία στο εμβληματικό της sportscar με την αντίστοιχη έκδοση να δίνει ήδη τα διαπιστευτήριά της από την «Πράσινη Κόλαση» όπου πραγματοποιεί δοκιμές εξέλιξης.
Η plug-in υβριδική έκδοση θα βασιστεί στην τρέχουσα γενιά της 911 με την κωδική ονομασία 992 και συγκεκριμένα στην έκδοση Turbo με την οποία μοιράζεται τη σχεδίαση όπως προδίδουν η πίσω αεροδυναμική πτέρυγα, οι μεγάλες πλευρικές εισαγωγές αέρα και το αμάξωμα με τις πιο έντονα ανάγλυφες επιφάνειες.
Βέβαια ένα κίτρινο αυτοκόλλητο με την ένδειξη Hybrid στο πίσω παρμπρίζ δεν αφήνει περιθώρια αμφιβολιών για την ταυτότητα του συνόλου που παρεπιδημεί κάτω από τις επιφάνειες του συγκεκριμένου δοκιμαστικού πρωτοτύπου.
Επίσης, όπως έχει δηλώσει εξαρχής η Porsche, δια στόματος του επικεφαλής εξέλιξής της, Dr. Michael Steiner, η αρχιτεκτονική όπου βασίζεται η 911 είναι εξαρχής σχεδιασμένη ώστε να μπορεί να φιλοξενήσει ένα υβριδικό σύνολο.
Όπως επίσης είχε πει ο ίδιος σχετικά με την υβριδική έκδοση είναι ότι: «ένα πράγμα που θα πρέπει να αποφασίσουμε αν θα πρόκειται ένα υβριδικό προσανατολισμένο στις επιδόσεις ή στην μεγιστοποίηση της εξοικονόμησης ενέργειας».
Ανεξαρτήτως της τελικής απόφασης που θα ληφθεί, η 911 δεν αναμένεται να απωλέσει κάτι από τα γνώριμα χαρακτηριστικά της συμπεριλαμβανομένης της 2+2 διάταξης του εσωτερικού.
Αυτό που δεδομένα θα αλλάξει θα είναι το συνολικό βάρος. Παρόλο που η Porsche αναμένεται να αξιοποιήσει μια σχετικά μικρή μπαταρία τοποθετημένη στο μπροστινό μέρος, το επιπλέον βάρος των συστοιχιών ιόντων λιθίου αναμένεται να είναι εμφανές στο σύνολο. Εξίσου δεδομένο θα πρέπει να θεωρείται ότι η γερμανική φίρμα θα κάνει τα πάντα για να αντισταθμίσει το επιπλέον βάρος.
Σε ό,τι αφορά το κινητήριο σύνολο, αναμένεται να αξιοποιηθεί κάτι αντίστοιχο της Panamera S E-Hybrid η οποία συνδυάζει έναν διπλά υπερτροφοδοτούμενο V8 με ηλεκτρικό μοτέρ εξασφαλίζοντας συνδυαστική ισχύ 680 ίππων και 770 Nm ροπής.
Το παζλ αναμένεται να συμπληρώσει σύστημα ανάκτησης κινητικής ενέργειας κατά την επιβράδυνση το οποίο θα συμβάλλει στην εξοικονόμηση ενέργειας, αναπληρώνοντας ένα μέρος της ενέργειας των μπαταριών.
Όπως και να έχει με τα χαρακτηριστικά της Plug-in υβριδικής έκδοσης της 911, η έκδοση αποτελεί μέρος του σχεδίου της Porsche να αυξήσει την ποσόστωση ηλεκτροκίνητων στο μείγμα των πωλήσεών της με στόχο να διαθέτει 25% υβριδικά και 25% ηλεκτροκίνητα έως το 2025.