Αudi Grand Sphere: Στην ηλεκτρική σφαίρα της πολυτέλειας

H Audi μας ξεναγεί στο πολυτελές ηλεκτρικό μέλλον της το οποίο θα ενσαρκώσει το πρωτότυπο Grand Sphere, μια ηλεκτροκίνητη λιμουζίνα σχεδιασμένη με όρους χώρου διαβίωσης

Η γερμανική φίρμα ανακοίνωσε πριν λίγες ημέρες, μια τριπλέτα concept cars τα οποία θα αναλάβουν να δώσουν το στίγμα του ηλεκτρικά πολυτελούς μέλλοντός της από σχεδιαστικής όσο και εξοπλιστικής άποψης.

Aυτή την φορα η Audi επανέρχεται, δίνοντας λίγες παραπάνω διευκρινίσεις για το ένα από τα τρία παραπάνω πρωτότυπα το οποίο αποτελεί κάτι σαν ηλεκτρική προβολή του A8 στο μέλλον και πρόκειται να δώσει το παρών στη διεθνή έκθεση του Μονάχου το προσεχές φθινόπωρο, όντας το επίκεντρο της εκθεσιακής παρουσίας της γερμανικής φίρμας.

Σε ό,τι αφορά τις επίσημες συστάσεις, ο Norbert Weber ο οποίος είναι υπεύθυνος για τον σχεδιασμό του εσωτερικού του Grand Sphere όπως ονομάζεται το πρωτότυπο αναφέρει: «το Grand Sphere βρίσκεται ξεκάθαρα πιο κοντά στην πραγματικότητα από αντίστοιχου ύφους Aicon του παρελθόντος. Εξάλλου, σκοπός μας είναι το 2025 να προσφέρουμε μια νέα πρόταση που θα τοποθετηθεί στην κορυφή της πολυτελούς κατηγορίας και το Grand Sphere αποτελεί μια πρώτη αποτύπωσή της».

Ακόμα πιο διαφωτιστική ως προς την πιστότητα του πρωτότυπου στο τελικό προϊόν είναι η αναφορά του Philipp Romers υπεύθυνου για τον εξωτερικό σχεδιασμό του Grand Sphere. «Έχουμε πολλά σχέδια για ηλεκτροκίνητες προτάσεις στο D-Segment τα επόμενα χρόνια, έτσι αυτό που βλέπετε ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα και όχι μόνο ως προς τις λεπτομέρειες και τις γραμμές του. H Audi δεν συνηθίζει να εξελίσσει πρωτότυπα που δεν έχουν καμία σχέση με τις εκδόσεις παραγωγής. 

Αμφότεροι οι σχεδιαστές της Audi επισημαίνουν επίσης ότι το Grand Sphere, επί της ουσίας αποτυπώνει την αλλαγή που έρχεται από τις εξασφαλίσεις της ηλεκτροκίνησης και επιτρέπει την μεγιστοποίηση των εσωτερικών χώρων και την μετατροπή τους σε ένα χώρους διαβίωσης και αυτό ακριβώς είναι το σκεπτικό υπό το οποίο σχεδιάστηκε το νέο πρωτότυπο της Audi. 

Χαρακτηριστικό δείγμα του συγκεκριμένου concept είναι η σχεδίαση των καθισμάτων με όρους που να εξασφαλίζουν την μέγιστη δυνατή άνεση και χαλάρωση. Στο ίδιο μοτίβο έχει σχεδιαστεί και το ταμπλό το οποίο ακολουθεί μια μινιμαλιστική προσέγγιση και την κεντρική κονσόλα που έχει αντικατασταθεί από ένα mini bar αντί να φιλοξενεί τους συνήθεις διακόπτες. 

Η παραπάνω λογική δεν σημαίνει απαραίτητα πλήρως αυτόνομη οδήγηση καθώς το Grand Sphere έχει σχεδιαστεί με το σκεπτικό ύπαρξης οδηγού ανήκοντας στην κατηγορία αυτόνομων οχημάτων επιπέδου 4.

Σε ό,τι αφορά την αθέατη πλευρά του, αν και ακόμα είναι νωρίς για τεχνικά χαρακτηριστικά, σύμφωνα με τις συστάσεις αφετηρία για την έκδοση παραγωγής του Grand Sphere θα αποτελέσει η πλατφόρμα PPE     η οποία ήδη φιλοξενεί το Audi e-Tron GT και στο μέλλον αναμένεται να αποτελέσει την βάση για πάνω από 25 αμιγώς ηλεκτροκίνητα μοντέλα με τα σήματα της Audi.

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από