Η γερμανική φίρμα αποκαλύπτει το εσωτερικό της SL το οποίο, αναμενόμενα ασπάζεται την τελευταία λέξη της ψηφιακής τεχνολογίας αλλά με μια ρετρό νοσταλγίας ενώ επιστρέφει στην διάταξη 2+2
Η Mercedes-Benz μας ξεναγεί στα ενδότερα της νέας SL που, σύμφωνα με τις συστάσεις, αντλούν έμπνευση από την αρχέτυπη 300 SL Roadster της δεκαετίας του ’50. Φυσικά αυτό δεν σημαίνει ότι απαρνείται τις σύγχρονες εξελίξεις της ψηφιακής τεχνολογίας, κάθε άλλο απλώς στην προκειμένη περίπτωση οι σχεδιαστές της γερμανικής φίρμας επέλεξαν να την εξοπλίσουν με ένα δίδυμο ψηφιακού πίνακα οργάνων και ενός κάθετου προσανατολισμού infotainment τα οποία περιγράφουν ως «ψηφιακή τεχνολογία με αναλογική γεωμετρία».
Έτσι, ο ψηφιακός πίνακας οργάνων των 12,3 ιντσών της SL ακολουθεί μια πιο παραδοσιακή και οδηγοκεντρική σχεδίαση καθώς τοποθετείται σε βάθος, πίσω από το τιμόνι, σε ένα τρισδιάστατο layout εμπνευσμένο από την αεροπλοΐα, όντας έτσι και πιο προστατευμένος από το ηλιακό φως όταν η οροφή είναι ανοιχτή. Από τον κόσμο των αιθέρων είναι εμπνευσμένη και η σχεδίαση των αεραγωγών που παραπέμπουν σε τουρμπίνες αεροσκάφους.
Την εικόνα συμπληρώνει η κάθετου προσανατολισμού οθόνη του infotainment, διάστασης 11,9 ιντσών η οποία φιλοξενεί την τελευταία εκδοχή του συστήματος MBUX όπως αυτό εμφανίστηκε στην S-Class με κάποιες επιπλέον εφαρμογές και δυνατότητες που απορρέουν από την σφραγίδα της AMG στο γερμανικό roadster. H κεντρική οθόνη προσφέρει τη δυνατότητα ανάκλησής της προκειμένου να είναι πιο «ορατή» στον οδηγό ακόμα και με την οροφή ανοιχτή σε πλήρη ηλιοφάνεια.
Στα εξοπλιστικά στοιχεία συγκαταλέγεται και ένα προαιρετικό head-up display το οποίο προσφέρει μια αμεσότερη πληροφόρηση στον οδηγό ενώ σε ό,τι αφορά τη σχεδίασή του, έχει τη γνώριμη τρισδιάστατη απεικόνιση που εμφανίζει τις ενδείξεις για το σύστημα πλοήγησης σε μια απεικόνιση που δίνει την αίσθηση ότι προπορεύεται του αυτοκινήτου.
Τα καθίσματα έχουν σχεδιαστεί εξαρχής προκειμένου να καταλαμβάνουν λιγότερο χώρο αλλά και να προσφέρουν ιδανική στήριξη ενώ τα προσκέφαλα είναι ενσωματωμένα προς όφελος μιας πιο σπορ και ακατακερμάτιστης αισθητικής. Φυσικά, θα υπάρξει μια πληθώρα επιλογών σε ό,τι αφορά τις επενδύσεις οι οποίες περιλαμβάνουν, δέρμα Nappa σε διχρωμία, δέρμα Nappa με ρομβοειδείς ραφές καθώς και συνδυασμούς δέρματος με το συνθετικό υλικό Dinamica.
Επίσης, για πρώτη φορά από την R129 του 1989 η SL επιστρέφει στην 2+2 διάταξη αν και ο χώρος των πίσω καθισμάτων παραμένει περιορισμένος όπως συνηθίζεται στο είδος.
Σε ό,τι αφορά τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά της, αξίζει να σημειωθεί ότι η νέα SL θα διαθέτει μια υφασμάτινη οροφή προκειμένου να περιορίσει το βάρος της ενώ ως προς αυτήν την παράμετρο αξίζει να σημειωθεί, ότι την βάση για τη νέα γενιά του γερμανικού roadster που φέρει την σφραγίδα της AMG αποτελεί ένα νέο χωροδικτύωμα από αλουμίνιο, άνθρακα, μαγνήσιο και ανθρακόνημα με βάρος μόλις 270 κιλά.
Πλην του χαμηλού βάρους, το νέο πλαίσιο υπόσχεται και σημαντικές βελτιώσεις σε επίπεδο στρεπτικής ακαμψίας του πλαισίου η οποία ενισχύετια κατά 50% εγκάρσια και κατά 40% στον διαμήκη άξονα προσφέροντας περισσότερη ακρίβεια και ευελιξία υπό ακραία πίεση.
Περνώντας στην θεαματική πλευρά των συνόλων, η SL αναμένεται να είναι διαθέσιμη με τους ισχυρότερους κινητήρες δια χειρός AMG με εφαλτήριο την έκδοση SL 43 η οποία θα επωφεληθεί από straight-six 3,0 λίτρων με ισχύ που θα ξεπερνά τους 350 ίππους. Δεδομένη θέση στην γκάμα έχει εξασφαλίσει και ο V8 των 4,0 λίτρων που εφοδιάζει την Ε 63 ξεπερνώντας τους 600 ίππους.
Το παρών θα δώσει και η υβριδική τεχνολογία, αρχικά με την μορφή επικουρικού κυκλώματος 48 Volt και στη συνέχεια με την μορφή ενός plug-in υβριδική όσο και πανίσχυρου συνόλου το οποίο η AMG εξελίσσει ήδη και αναμένεται να προσφέρει απόδοση άνω των 800 ίππων.
Με δεδομένη την αφθονία της ισχύος η νέα SL θα ασπαστεί και την τετρακίνηση ενώ στις ισχυρότερες εκδόσεις δεν αποκλείεται να τοποθετηθεί και σύστημα τετραδιεύθυνσης για υψηλότερη απόκριση, ευελιξία και καλύτερη οδική συμπεριφορά.