Το Affalterbach ετοιμάζει την κορυφαία συμβατική έκδοση για την νέα γενιά της S-Class με τα διακριτικά 63, πίσω από τις επιφάνειες της οποίας θα βρεθεί ο V8 των 4,0 λίτρων σε εκδοχή ισχύος 612 ίππων.
Φωτογραφίες: Automedia
Η κορυφαία εκδοχή της S-Class με κινητήρα εσωτερικής καύσης εντοπίστηκε από τον φωτογραφικό φακό σε δοκιμές εξέλιξης προδίδοντας λίγα ακόμα από τα χαρακτηριστικά της καθώς το καμουφλάζ έχει ξεκινήσει να υποχωρεί σε σχέση με τις προηγούμενες ινκόγκνιτο εμφανίσεις της.
Επίσης σε αντίθεση με το παρελθόν, η S 63 δεν θα είναι η κορυφαία έκδοση της γκάμας της S-Class αλλά η δεύτερη τη τάξει καθώς όπως είναι γνωστό, η AMG ετοιμάζει ήδη μια plug-in υβριδική έκδοση η οποία αναμένεται να προσφέρει περί τους 800 ίππους και αναμένεται να υιοθετήσει τα διακριτικά 73e.
Επιστρέφοντας στο δοκιμαστικό πρωτότυπο της S 63, μια προσεκτική παρατήρηση αποκαλύπτει το μεγαλύτερο μπροστινό splitter, τα ξαναγραμμένα κατώτερα πλευρικά τμήματα και τον επιθετικό αεροδυναμικό διαχύτη ο οποίος φιλοξενεί την τετραπλή απόληξη της εξάτμισης που αποτελεί ένα από τα πλέον χαρακτηριστικά στοιχεία των AMG εκδόσεων.
Αναλόγως πολεμικό σκηνικό αναμένεται να επικρατήσει και στο εσωτερικό με κυρίαρχα τα σπορ καθίσματα, το τιμόνι με τα διακριτικά AMG, τα πεντάλ αλουμινίου και φυσικά τα απαραίτητα γραφικά για το σύστημα infotainment και τον πίνακα οργάνων με διάσταση 12,3 και 12,8 ιντσών αντίστοιχα.
Προς το παρόν δεν έχουν γίνει επίσημες ανακοινώσεις για τον κινητήρα και τα μεγέθη επιδόσεων, ωστόσο ο επικρατέστερος υποψήφιος είναι o V8 των 4,0 λίτρων που εφοδιάζει την E 63 ΑΜG αλλά και πολλές εκδόσεις της AMG GT με δεδομένη την αναλογία μεγεθών.
Στην περίπτωση της ισχυρότερης E-Class, το σύνολο αποδίδει 612 ίππους και 850 Nm ροπής κάτι που αναμένεται να ισχύσει και στην περίπτωση της S 63. O κινητήρας θα συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο εννέα σχέσεων και το σύστημα τετρακίνησης 4Matic+ με την φροντίδα της AMG.
Φυσικά την εικόνα θα συμπληρώσει σειρά από αναβαθμίσεων στο πλαίσιο, με τους μηχανικούς του Affalterbach να χρησιμοποιούν νέες αντιστρεπτικές, νέα ρυθμιζόμενα αμορτισέρ που θα μειώσουν την απόσταση από το έδαφος. Για τη διαχείριση της πλεονάζουσας ισχύος η S 63 θα αξιοποιήσει ένα ισχυρότερο σύστημα πέδησης αποτελούμενο από διάτρητα δισκόφρενα και μεγαλύτερες δαγκάνες.
Το παλμαρέ αναβαθμίσεων θα ολοκληρωθεί με ένα μια επαναπρογραμματισμένη εκδοχή του συστήματος δυναμικής ευστάθειας αλλά και την προσθήκη του προγράμματος Drift στις διαθέσιμες επιλογές προγραμμάτων οδήγησης το οποίο, κατανέμει το 100% της διαθέσιμης ροπής στον πίσω άξονα εξασφαλίζοντας και τη δυνατότητα να πλαγιολισθαίνει στις στροφές και περισσότερη διασκέδαση.