Ολική επαναφορά για τη θυγατρική της Renault η οποία όπως είναι γνωστό επιχειρεί τον επαναπροσδιορισμό της εικόνας της, διαδικασία που περιλαμβάνει και ένα νέο λογότυπο το οποίο μόλις αποκάλυψε.
Η Dacia παρουσίασε το νέο της λογότυπο το οποίο θα ξεκινήσει να εμφανίζεται στα νέα μοντέλα της φίρμας από το β΄εξάμηνο του 2022. Για την ακρίβεια το πρώτο μοντέλο που αναμένεται να «φορέσει» τα νέα διακριτικά θα είναι το Bigster, το νέο υπό εξέλιξη SUV της θυγατρικής της Renault το οποίο πλην φυσικά του νέου logo θα εισαγάγει και ένα νέο σχεδιαστικό ιδίωμα.
Το νέο λογότυπο έγκειται σε μια γεωμετρική όσο και αφαιρετική αποτύπωση των γραμμάτων Dacia που αναμένεται να κοσμούν «ολογράφως» το πίσω τμήμα των νέων μοντέλων ενώ στη γρίλια, αντί του συνήθους εμβλήματος της φίρμας, τα νεότερα μοντέλα θα παρεπιδημούν τα γράμματα DC σε ένα… ανάποδο αλλά ενδιαφέρον γραφιστικά τετ-α-τετ.
Εκτός της νέας γραμματοσειράς, η Dacia έχει αλλάξει και τις αποχρώσεις του λογότυπου της επιλέγοντας το χρώμα χακί το οποίο σύμφωνα με τις ίδια, επελέγη προκειμένου να παραπέμπει στην εγγύτητα της «Dacia με την φύση» με την ρουμανική φίρμα να θέλει να κάνει την άμεση σύνδεση τόσο με τα περιπετειώδη μοντέλα της όσο και με τις νέες ηλεκτροκίνητες αναζητήσεις της.
Eπίσης, όπως επεσήμανε ο Denis Le Vot, επικεφαλής της φίρμας αναφερόμενος στην αφαιρετικότητα του νέου logo «η Dacia είναι η φίρμα που επαναπροσδιορίζει συνεχώς τι είναι σημαντικό στην αυτοκινητοβιομηχανία» θέλοντας με αυτό τον τρόπο να υπενθυμίσει ότι παρά τον μετασχηματισμό σε επίπεδο εικόνας η ρουμανική αυτοκινητοβιομηχανία δεν θα απεμπολήσει τον χαρακτήρα προσιτότητας που τη διακρίνει.