To μεγαλύτερο off-roader της Toyota υποδέχεται τη νέα γενιά του η οποία επωφελείται από εξακύλινδρους κινητήρες και είναι προορισμένη για τις αγορές της Μέσης Ανατολής.
Η ιαπωνική φίρμα προσθέτει μια ακόμα επιλογή στην συλλογή του εμβληματικού της off-roader ενισχύοντας ακόμα περισσότερο το επιβλητικό του προφίλ.
Ο λόγος για την νέα γενιά του και την έκδοση 300 η οποία έχει σχεδιαστεί να προσφέρει ακόμα περισσότερα χωρίς να επαναπαύεται στα συνήθη τερτίπια διαδοχής.
Έτσι, εκτός από τους νέους V6 κινητήρες που παρεπιδημούν στα σπλάχνα της, η νέα ενσάρκωση του μοντέλου αξιοποιεί μια νέα πλατφόρμα η οποία φέρει τα διακριτικά GA-F, ένα εξίσου νέο, αυτόματο κιβώτιο 10 σχέσεων αλλά και μια ανασχεδιασμένη ανάρτηση.
Η σχεδίαση είναι τυπική των συνηθειών του μοντέλου, εκφράζοντας στιβαρότητα αλλά και την αδιαμφισβήτητη ικανότητα του Land Cruiser στους δρόμους τους λιγότερο… ταξιδεμένους εξ ου οι κοντοί πρόβολοι μπροστά και πίσω οι οποίοι διευρύνουν τις γωνίες προσέγγισης και διαφυγής.
Αναλόγως αναβαθμισμένο είναι και το εσωτερικό το οποίο υποδέχεται ένα ευμέγεθες σύστημα infotainment με πλείστες δυνατότητες διασύνδεσης ενώ υπόσχεται και καλύτερης ποιότητας πλαστικά.
Επιστρέφοντας στην αθέατη πλευρά του, αξίζει να σημειωθεί ότι η συγκεκριμένη έκδοση είναι η πρώτη περίσταση που η παγκόσμια πλατφόρμα της Toyota, TNGA αξιοποιείται για να «υποστηρίξει» ένα πλαίσιο σκάλας.
Σε ό,τι αφορά τους V6 κινητήρες πρόκειται για δύο διπλά υπερτροφοδοτούμενα μοτέρ βενζίνης και diesel με χωρητικότητα 3,3 και 3,5 λίτρων αντίστοιχα τα οποία υπόσχονται καλύτερη απόκριση αλλά και μεγαλύτερη αποδοτικότητα σε σχέση με ένα τυπικό V8.
Προς το παρόν η Toyota δεν έχει δημοσιοποιήσει στοιχεία για τις επιδόσεις, σημειώνοντας μόνο ότι οι παραπάνω κινητήρες σε συνδυασμό με το νέο αυτόματο κιβώτιο υπόσχονται βελτιωμένη εξοικονόμηση καυσίμου σε ποσοστό 10% συνεπικουρούμενου του χαμηλότερου βάρους το οποίο περιορίζεται κατά 200 κιλά σε σχέση με την προηγούμενη εκδοχή του μοντέλου.
Σημαντικές αλλαγές έχουν συντελεστεί και στην ανάρτηση η οποία πλέον είναι ηλεκτρονικά ελεγχόμενη και υπόσχεται καλύτερες επιδόσεις τόσο στην άσφαλτο όσο και πέρα από αυτήν χάρη στην συνεργασία του συστήματος ελέγχου της ανάρτησης με κάμερα η οποία σαρώνει το έδαφος και μεταβάλλει αυτομάτως τις σχετικές ρυθμίσεις.
Το Land Cruiser 300 αναμένεται να παρουσιαστεί επισήμως στο Ντουμπάι, αργότερα μέσα στο καλοκαίρι και να διατεθεί αμέσως μετά στις αγορές της Μέσης Ανατολής. Αυτό που δεν πρόκειται να «συμβεί» είναι η διάθεσή του στην Ευρώπη μιας και λόγω των αυστηρότερων προδιαγραφών εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα, το υβριδικό Highlander θα εξακολουθεί να αποτελεί το κορυφαίο SUV της γκάμας των Ιαπώνων στη γηραιά ήπειρο.