Η κορεατική φίρμα δίνει τις πρώτες συστάσεις για τη νέα γενιά του Sportage το οποίο εκτός από την ευρύτατη γκάμα επιλογών σε ό,τι αφορά τους κινητήρες θα είναι διαθέσιμο και σε μια νέα εκδοχή ειδικά σχεδιασμένη για την ευρωπαϊκή αγορά με πιο γενναιόδωρο εξοπλισμό.
Η κορεατική φίρμα έκανε τα αποκαλυπτήρια της πέμπτης κατά σειρά γενιάς του SUV της το οποίο αναμένεται να διατεθεί από τις αρχές του 2022. Η ιδιαιτερότητα της συγκεκριμένης γενιάς του Sportage είναι ότι θα συμπεριλάβει στις τάξεις της μια νέα έκδοση, ειδικά σχεδιασμένη και προσαρμοσμένη στις ανάγκες του ευρωπαϊκού κοινού. Η νέα αυτή έκδοση αναμένεται να αποκαλυφθεί προσεχώς και προδιαγράφεται λίγο διαφορετική από την άρτι αποκαλυφθείσα «παγκόσμια έκδοση» του μοντέλου.
Ανεξαρτήτως έκδοσης, πάντως, το νέο Sportage, εκτός από τη νέα του τολμηρή εξωτερική σχεδίαση υπόσχεται μια συνολική βελτίωση που περιλαμβάνει ένα πλήρως ανανεωμένο εσωτερικό το οποίο επωφελείται από μια εξίσου εμπεριστατωμένη τεχνολογική αναβάθμιση.
Ξεκινώντας από την εξωτερική του εμφάνιση, το νέο Sportage αντλεί προφανώς τις επιρροές του από την νεότερη, αμιγώς ηλεκτρική προσθήκη στην γκάμα της ΚΙΑ, EV6, υιοθετώντας αντίστοιχης αισθητικής φωτιστικά σώματα μπροστά και πίσω, ανάγλυφο καπό και ίδιας σχεδιαστικής λογικής πίσω κολώνες. Στην όψη του Sportage δεσπόζει η τελευταία εκδοχή της γρίλιας “Tiger” ενώ την εικόνα συμπληρώνει η χαρακτηριστική διχρωμία του αμαξώματος η οποία είναι διαθέσιμη για πρώτη φορά στην περίπτωση του Sportage.
Προς το παρόν η KIA δεν έχει δημοσιοποιήσει στοιχεία για τα εξωτερικά μεγέθη ή για την χωρητικότητα του πορτ μπαγκάζ που αναμένεται να είναι αυξημένα, αν και οριακά χωρίς σημαντική επίδραση στην διαθέσιμη ευρυχωρία.
Ιδιαιτέρως εκτεταμένες είναι οι αλλαγές στο εσωτερικό του όπου, όπως και στην περίπτωση του EV6, στο κέντρο ταμπλό παίρνει θέση μια ευμεγέθης καμπύλη οθόνη που φιλοξενεί το infotainment και προεκτείνεται ως τον ψηφιακό πίνακα οργάνων. Αν και η κορεατική φίρμα δεν διευκρινίζει τα μεγέθη των δύο οθονών, οι διαγώνιοι αναμένεται να διαμορφωθούν σε 10,25 ίντσες. Το παζλ συμπληρώνουν γυαλιστερές μαύρες επιφάνειες, ποιοτικά πλαστικά,o περιστροφικός επιλογέας του αυτόματου κιβωτίου shift by wire στην κεντρική κονσόλα καθώς και μια σειρά από μικρούς χρηστικούς αποθηκευτικούς χώρους.
Αυτό που έχει επιβεβαιώσει η ΚIA είναι ότι θα υπάρξει μια σπορ προσανατολισμού έκδοση εξοπλισμού με τα διακριτικά X-Line η οποία θα υιοθετήσει ένα αιχμηρό bodykit και θα είναι διαθέσιμη με επενδύσεις σε αποχρώσεις μαύρου και πράσινου και λεπτομέρειες από μέταλλο που θα είναι αποκλειστικές για την συγκεκριμένη έκδοση.
Σε ό,τι αφορά τους κινητήρες, αν και προς το παρόν η κορεατική φίρμα δεν έχει δημοσιοποιήσει τα σχετικά τεχνικά χαρακτηριστικά, η γκάμα αναμένεται να μιμηθεί αυτήν Tucson περιλαμβάνοντας αρχικά στις επιλογές του κινητήρες βενζίνης, diesel αλλά και ήπιας υβριδικής τεχνολογίας σε δικίνητες και τετρακίνητες διαμορφώσεις.
Σε δεύτερο χρόνο αναμένεται να προστεθεί και μια παραδοσιακή υβριδική έκδοση η οποία θα συνδυάζει κινητήρα βενζίνης 1,6 λίτρων σε συνδυασμό με ηλεκτρικό μοτέρ που θα αποδίδουν συνδυαστικά 230 ίππους και 350 Nm ροπής. Θα ακολουθήσει και plug-in υβριδική επιλογή η οποία αναμένεται να υιοθετήσει μια μεγαλύτερης απόδοσης μπαταρία η οποία θα επιτρέπει ηλεκτρική αυτονομία 80 χλμ.
Εκτός από την ευρεία γκάμα επιλογών σε ό,τι αφορά τους κινητήρες, το Sportage αναμένεται να προσφέρει εξίσου πληθωρικές επιλογές σε όρους εξοπλισμού, περιλαμβανομένης μιας ρυθμιζόμενης ανάρτησης καθώς και σύστημα ημιαυτόνομης οδήγησης το οποίο θα επιτρέπει στον οδηγό να απεμπλέκεται από τη διαδικασία για μιρκά διαστήματα σε συνθήκες αυτοκινητοδρόμων.