H βαυαρική φίρμα συμπληρώνει τις ψηφίδες που έλειπαν για το iX, το επιβλητικό ηλεκτροκίνητο SUV της το οποίο αρχικά θα διατεθεί σε δύο εκδόσεις μπαταρίας με αυτονομία 425 και 625 χλμ.
H ΒMW δημοσιοποιεί το πλήρες προφίλ των δύο εκδόσεων που θα αναλαμβάνουν το βάρος των συστάσεων για το SUV που θα τεθεί επικεφαλής της ηλεκτρικής της γκάμας.
Εφαλτήριο θα αποτελέσει η έκδοση xDrive40 η οποία όπως υποδηλώνει και η ονομασία της θα είναι τετρακίνητη και θα αποδίδει 326 ίππους και 630 Nm ροπής, μεγέθη που με τη σειρά τους εγγυώνται την επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε 6,1 δευτερόλεπτα. Η μέγιστη ταχύτητά της διαμορφώνεται σε 200 χλμ./ώρα.
Η βασική έκδοση επωφελείται από μπαταρίες 71 kWh οι οποίες εξασφαλίζουν αυτονομία 425 χλμ. ενώ η επαναφόρτιση σε ταχυφορτιστή 150 KW απαιτεί 31 λεπτά για το 80% της ενέργειας.
Για εκείνους που τα παραπάνω μεγέθη δεν είναι αρκετά, η έκδοση xDrive50 δείχνει να διαθέτει τα απαραίτητα για να πείσει καθώς επωφελούμενη από δύο ισχυρότερα ηλεκτρικά μοτέρ υπόσχεται 523 ίππους και 765 Nm ροπής. Τα μοτέρ τροφοδοτεί μια μεγαλύτερη μπαταρία 105,2 kEh η οποία υπόσχεται την ομολογουμένως γενναιόδωρη αυτονομία των 625 χλμ.
Τα παραπάνω μεγέθη μεταφράζονται σε δυνατότητα επιτάχυνσης από 0-100 χλμ./ώρα σε 4,6 δευτερόλεπτα αν και η μέγιστη ταχύτητά της παραμένει αμετακίνητη σε 200 χλμ./ώρα.
Όπως ανακοίνωσε ήδη η BMW, το 2022 θα ακολουθήσει μια ακόμα ισχυρότερη έκδοση με απόδοση 600 ίππους και τα διακριτικά Μ60.
Μέχρι τότε η ισχυρότερη έκδοση xDrive50 υπόσχεται ταχεία φόρτιση καθώς το κύκλωμα μπορεί να υποστηρίξει επαναφόρτιση με 195 kW κάτι που σημαίνει ότι χρειάζονται 35 λεπτά για την αναπλήρωση του 80% της ενέργειας.
Σε ό,τι αφορά τους πιο συμβατικούς τρόπους φόρτισης, η αναπλήρωση της ενέργειας του iX σε wallbox 11 kW απαιτεί περίπου 11 ώρες.
Ανεξαρτήτως έκδοσης, ο βασικός εξοπλισμός περιλαμβάνει τροχούς 21 ιντσών, σύστημα αυτόνομης στάθμευσης, τετραζωνικό κλιματισμό, θερμαινόμενα καθίσματα, σύστημα επαγωγικής φόρτισης και το ημιαυτόνομο σύστημα οδήγησης επιπέδου 3.
Την εξοπλιστική εικόνα συμπληρώνουν ηχοσύστημα Harman Kardon το οποίο όταν δεν παίζει μουσική της επιλογής του οδηγού, αναπαράγει ένα ηχητικό «τοπίο» που έχει συνθέσει ο Hans Zimmer.
Στην περίπτωση επιλογής της εξοπλιστικής έκδοσης M Sport, η παραπάνω λίστα εμπλουτίζεται με στοιχεία που αφορούν την εξωτερική σχεδίαση όπως το splitter μπροστά, τα ανασχεδιασμένα κατώτερα πλευρικά τμήματα, ο πιο επιθετικός αεροδυναμικός διαχύτης και το spoiler. Tην πιο σπορ εικόνα συμπληρώνουν τα σκούρα φωτιστικά σώματα, και οι τροχοί των 21 ιντσών ενώ η έκδοση επωφελείται και από ένα ισχυρότερο σύστημα πέδησης.
Στην περίπτωση της έκδοσης IX xDrive 50 ο εξοπλισμός περιλαμβάνει επίσης ως standard σύστημα τετραδιεύθυνσης.
Φυσικά στα παραπάνω, οι δυνητικοί αγοραστές μπορούν να επιλέξουν από μια ευρεία γκάμα προαιρετικού εξοπλισμού που διαρθρώνεται σε πακέτα και περιλαμβάνει μεταξύ άλλων ηχοσύστημα Bowers & Wilkins, καθίσματα με μασάζ και ακόμα ικανότερο σύστημα ημιαυτόνομης οδήγησης σε ό,τι αφορά τη διαδικασία στάθμευσης.