Η ιταλική φίρμα εξελίσσει την ανανεωμένη εκδοχή της Urus η οποία αναμένεται να υιοθετήσει πολύ περισσότερες αλλαγές από όσες συνήθως επιτάσσει η εθιμοτυπική διαδικασία των facelift, ανοίγοντας μια ακόμα νέα σελίδα για την ιταλική φίρμα.
To μοντέλο που έμελλε να αποτελέσει το πρώτο SUV της ιταλικής φίρμας, δικαιώνοντας στη συνέχεια απόλυτα την περιπετειώδη στροφή της Lamborghini με τη δημοτικότητά του, εντοπίστηκε από τον φωτογραφικό φακό σε δοκιμές εξέλιξης καθώς προετοιμάζεται να υποδεχτεί την ανανεωμένη εκδοχή του η οποία πιθανότατα θα αποτελέσει ένα ακόμα σημείο καμπής για την Sant’ Agata.
Πριν υπεισέλθουμε στις λεπτομέρειες που αφορούν τις αλλαγές στην αθέατη πλευρά του επιβλητικού SUV, εν πρώτοις η Urus που δοκιμάζει το βήμα της στο φιλόξενο για το είδος περιβάλλον του Nurburgring, δείχνει να διαθέτει νέου σχεδιασμού και περισσότερες εισαγωγές αέρα, ξαναγραμμένα αεροδυναμικά βοηθήματα καθώς και ένα νέο σύστημα εξαγωγής.
Πλην των παραπάνω, δεδομένο θα πρέπει να θεωρείται ότι η ανανεωμένη Urus θα αποκτήσει ένα επίσης αναβαθμισμένο εσωτερικό το οποίο θα επωφεληθεί από νέες επενδύσεις, ανασχεδιασμένα στοιχεία καθώς και ένα βελτιωμένο infotainment με περισσότερες διασυνδεδεμένες επιλογές καθώς και προσθήκες που θα στοχεύουν στην πλήρη αξιοποίηση της δυναμικής του μοντέλου από τον οδηγό της.
Οι σημαντικότερες αλλαγές ωστόσο αναμένεται να προέλθουν από την αθέατη πλευρά της Urus όπου θα βρει θέση ένα plug-in υβριδικό σύνολο. Σε ό,τι αφορά την ταυτότητά του, με δεδομένη την κοινή τεχνολογική αφετηρία της Urus με την Porsche Cayenne, αναμένεται να αξιοποιηθεί ο συνδυασμός του V8 κινητήρα των 4,0 λίτρων με ηλεκτρικό μοτέρ και μπαταρίες ο οποίος στην περίπτωση του γερμανικού SUV εξασφαλίζει ισχύ 680 ίππων και 900 Nm ροπής ενώ ταυτόχρονα μειώνει τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα σε 90 γρ./χλμ.
Παρά την νέα plug-in υβριδική τροπή, η Urus θα εξακολουθήσει να περιλαμβάνει στις επιλογές της και κινητήρες χωρίς ηλεκτρική επικούρηση και συγκεκριμένα τον διπλά υπερτροφοδοτούμενο V8 των 4,0 λίτρων ο οποίος εφοδιάζει και την μέχρι σήμερα γνωστή εκδοχή της και μένει να αποδειχθεί αν η ισχύ του θα παραμείνει στους 650 ίππους ή θα κινηθεί ψηλότερα που είναι και το επικρατέστερο σενάριο δεδομένων των συνηθειών της Lamborghini.