Η γερμανική φίρμα αποκάλυψε μια σπορ, πρωτότυπη εκδοχή του ID.3 η οποία διαθέτει τετρακίνηση και ισχύ που ξεπερνά τους 333 ίππους, προλογίζοντας με τον καλύτερο τρόπο τα hot-hatch του μέλλοντος.
Σε μια κίνηση που θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως ένα βαθμό «αναμενόμενη έκπληξη», ο επικεφαλής της VW, Ralf Brandstatter έδωσε τις πρώτες συστάσεις για την έκδοση που αναμένεται να αποτελέσει την σπορ κορωνίδα της γκάμας του ηλεκτρικού hatchback που πριν περίπου ένα χρόνο ανέλαβε να οδηγήσει τις ηλεκτρικές εξελίξεις του ομίλου.
Σύμφωνα με τις συστάσεις του R. Brandstatter o οποίος φωτογραφήθηκε με το επίμαχο concept car, το ID.X, όπως ονομάζεται, δεν αποτελεί μεν ακριβή αποτύπωση ενός μοντέλου παραγωγής, θα αποτελέσει δε την πηγή έμπνευσής του, αποδεικνύοντας την ευρεία γκάμα επιλογών και την ευελιξία που μπορεί να προσφέρει η ηλεκτρική αρχιτεκτονική MEB.
Kατά το τεκμήριο των εικόνων που δόθηκαν στη δημοσιότητα, το ID.X υιοθετεί σαφώς πιο αιχμηρά σχεδιαστικά χαρακτηριστικά σε σχέση με τις μέχρι σήμερα γνωστές εκδόσεις του ID.3. Από τα φωτιστικά σώματα και τους φλούο χρωματισμούς έως τους τεράστιους τροχούς και τα bucket καθίσματα στο εσωτερικό, είναι σαφές ότι το ID.X θέλει να τονίσει τη διαφορετική του ταυτότητα από τις πιο «φιλήσυχες» παραλλαγές του φιλοδοξώντας να καλύψει τις ανάγκες ενός κοινού που νομοτελειακά στο μέλλον θα στραφεί στις ηλεκτροκίνητες επιδόσεις.
Τις τελευταίες στην προκειμένη περίπτωση καλείται να εξασφαλίσει ένα αναλόγως βελτιωμένο κινητήριο σύνολο το οποίο αν και ακολουθεί τα πρότυπα του ήδη γνωστού ID.4 GXT αποτελούμενο από ένα δίδυμο ηλεκτρικών μοτέρ και μπαταρία 82 kWh, στην προκειμένη περίπτωση αποδίδει 333 ίππους. Φυσικά, χάρη στη διάταξη η οποία προβλέπει έναν κινητήρα για κάθε άξονα το ID.X διαθέτει και τετρακίνηση η οποία αν και αναμενόμενη, αποτελεί πρωτιά για την περίπτωση του ID.3.
Επίσης, σύμφωνα με τις συστάσεις της VW εκτός από την επιπλέον ισχύ και την αισθητική αναθεώρηση, μια σειρά βελτιώσεων έχει αφαιρέσει από το συνολικό βάρος του ID.X, 200 κιλά με ό,τι αυτό συνεπάγεται για τις δυνατότητές του.
Ενδεικτικά, σύμφωνα με όσα αποκάλυψε ο R. Brandstatter το συγκεκριμένο πρωτότυπο εγγυάται επιτάχυνση από 0-100 χλμ. σε 5,3 δευτερόλεπτα ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι διαθέτει και πρόγραμμα drift όπως ισχύει και για την περίπτωση του Golf R, στοιχείο που με τη σειρά του ιδιαίτερα ευπρόσδεκτο όσο και ενδεικτικό για τις προθέσεις της VW αναφορικά με την εξέλιξη των εκδόσεων επιδόσεων των ηλεκτρικών μοντέλων της.
Προς το παρόν δεν ανακοινώνονται άλλα επίσημα στοιχεία για το χρονοδιάγραμμα ή το πρόγραμμα εξέλιξης μιας αντίστοιχης έκδοσης, ωστόσο η παρουσία και μόνο ενός ετοιμοπόλεμου πρωτότυπου σημαίνει ότι η απόφαση έχει προφανώς ήδη ληφθεί και βρίσκεται σε διαδικασία υλοποίησης.