Opel Manta GSe ElektroMOD: Κλασικά… εικονογραφημένη ηλεκτροκίνηση

Η γερμανική φίρμα συμπληρώνει το παζλ της αναγεννημένης όσο και ηλεκτροκίνητης εκδοχή του εμβληματικού της coupe, δημοσιοποιώντας τα τεχνικά χαρακτηριστικά του ηλεκτρικού συνόλου με το οποίο εφοδιάζεται.

Σε μια τολμηρή προσέγγιση, η Opel αποφάσισε να αναμείξει την γοητεία ενός από τα πλέον κλασικά μοντέλα της με τεχνολογία από το μέλλον, δημιουργώντας μια μετά-ρετρό ηλεκτροκίνητη έκδοση του Manta όπου, φαινομενικά το μόνο «μειονέκτημα» είναι ότι δεν προορίζεται για ευρεία παραγωγή, έχοντας το status του πρωτότυπου.

Πλην όσων φαίνονται σε αυτή την γοητευτική επαναπροσέγγιση του γερμανικού coupe, σύμφωνα με τις νεότερες συστάσεις της Opel, ο τετρακύλινδρος κινητήρας που εφοδίαζε το Manta τη δεκαετία του ’70, έχει αντικατασταθεί στην προκειμένη περίπτωση από ένα ηλεκτρικό μοτέρ 147 ίππων και 255 Nm ροπής.

Αυτό συνδυάζεται με το «αυθεντικό» μηχανικό κιβώτιο τεσσάρων σχέσεων του Manta το οποίο μεταδίδει την κίνηση αποκλειστικά στους πίσω τροχούς. Η ειδοποιός διαφορά είναι ότι χάρη στις εξασφαλίσεις της ηλεκτροκίνησης ο οδηγός μπορεί να επιλέξει είτε τις κλασικές χειροκίνητες αλλαγές των σχέσεων προς όφελος μιας πιο παραδοσιακής εμπειρίας είτε να αφήσει το κιβώτιο μόνιμα στην τέταρτη σχέση, κίνηση που καθιστά την οδήγηση του Manta ανάλογη οποιοδήποτε άλλου ηλεκτρικού μοντέλου. 

Τον κινητήρα αναλαμβάνει να τροφοδοτεί μπαταρία ιόντων λιθίου με απόδοση 31 kWh η οποία εγγυάται αυτονομία 200 χλμ. και πλήρη επαναφόρτιση σε περίπου τέσσερις ώρες χάρη στον φορτιστή των 9 KW. Πλην της διαδικασίας επαναφόρτισης, το πρωτότυπο coupe διαθέτει και σύστημα ανάκτησης της κινητικής ενέργειας κατά την επιβράδυνση το οποίο συνεισφέρει σημαντικά στην αναπλήρωση της ενέργειας.

Τα παραπάνω χαρακτηριστικά καθιστούν την συγκεκριμένη έκδοση την ισχυρότερη διαχρονικά του γερμανικού coupe αλλά και την πιο ψηφιακά ενσυνείδητη καθώς η Opel προκειμένου να τονίσει την ηλεκτρική διαφορετικότητά του έχει εφοδιάσει την συγκεκριμένη έκδοση με μια ψηφιακή γρίλια την οποία αποκαλεί Pixel Visor.

Ουσιαστικά πρόκειται για μια οθόνη η οποία μπορεί να εμφανίσει διάφορα γραφικά και μηνύματα και η οποία σχεδιαστικά αποτελεί την μελλοντική μετεξέλιξη του μοτίβου που πρωτοείδαμε στην όψη του νέου Mokka.

Το μπροστινό τμήμα του ηλεκτρικού Manta συμπληρώνει η παρουσία ενός σετ φωτιστικών σωμάτων τεχνολογίας LED ενώ το ίδιο ισχύει και για τα πίσω φωτιστικά σώματα που υπακούν στην ίδια ακριβώς τεχνολογία υιοθετώντας ωστόσο ένα πιο τρισδιάστατο σχεδιασμό που παραπέμπει στην αρχέτυπη εκδοχή του μοντέλου.

Ανάλογη είναι η προσέγγιση και στο εσωτερικό το οποίο μιμείται το Pure Panel του Opel Mokka τοποθετώντας στο ταμπλό του Manta μια ψηφιακή οθόνη 12 ιντσών για τον πίνακα οργάνων και μια ακόμα 10 ιντσών για τις λειτουργίες του infotainment οι οποίες φιλοξενούν και τις ενδείξεις για την κατάσταση της μπαταρίας.

Στα ιδιαίτερα εξοπλιστικά στοιχεία του πρωτότυπου Manta συγκαταλέγεται και ένα αυτοενισχυόμενο ηχείο συμβατό με Bluetooth, δια χειρός Marshall, χαρακτηριστικό που ενισχύει τον δεδομένα μετά ρετρό χαρακτήρα του μοντέλου.

Την εικόνα του εσωτερικού συμπληρώνει το τριάκτινο τιμόνι που παραπέμπει στο παρελθόν και τα σπορ καθίσματα που προέρχονται από το Adam S και στην προκειμένη περίπτωση διανθίζονται με μια χαρακτηριστική κίτρινη γραμμή. 

Σύμφωνα με τις συστάσεις το ηλεκτροκίνητο Manta δεν προορίζεται για παραγωγή καθώς σχεδιάστηκε για να τονίσει τις πολλαπλές δυνατότητες της ηλεκτροκίνησης αλλά, αποδεικνύοντας ότι η νέα ηλεκτρική εποχή που έχει ανατείλει μπορεί να είναι αρκούντως διασκεδαστική.

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από