H βρετανική φίρμα αποκαλύπτει λίγα ακόμα στοιχεία για το νέο υβριδικό της supercar που παρά την γνώριμη σχεδίαση, βασίζεται σε μια νέα αρχιτεκτονική, φιλοξενεί στα σπλάχνα του ένα νέο σύνολο και επιφυλάσσει ένα διαφορετικό μέλλον για την McLaren.
H Artura μπορεί να θυμίζει οποιαδήποτε άλλη πρόταση της McLaren με δεδομένη την απολύτως οικεία σχεδίασή της ωστόσο, στην προκειμένη περίπτωση, η καινοτομία βρίσκεται στην αθέατη πλευρά της.
Σύμφωνα επίσης με τις νεότερες πληροφορίες που δημοσιοποίησε η McLaren μετά την πρεμιέρα της Artura τον περασμένο Φεβρουάριο, ένα στοιχείο καινοτομίας του βρετανικού supercar είναι ο νέος V6 κινητήρας των 3,0 λίτρων ο οποίος έχει σχεδιαστεί εξαρχής υπό το σκεπτικό να καταλαμβάνει όσο το δυνατόν λιγότερο χώρο αλλά και του χαμηλού βάρους.
Για αυτό ακριβώς το λόγο, οι τουρμπίνες έχουν τοποθετηθεί εσωτερικά στην γωνία 120 μοιρών των εκκεντροφόρων. Ενδεικτικό της εμμονικής προσέγγισης της McLaren είναι ότι σύμφωνα με τις συστάσεις ο ιμάντας του κινητήρα είναι κατά 10% ελαφρύτερος σε σχέση με αυτόν της 720S.
To αποτέλεσμα είναι ότι ο νέος κινητήρας έχει βάρος μόλις 160 κιλών δηλαδή, κατά 50 κιλά ελαφρύτερος σε σχέση με τον προηγούμενο V8 που εξόπλιζε την πλειονότητα των μοντέλων της McLaren μέχρι σήμερα. Το συνολικό βάρος της Artura διαμορφώνεται σε 1.498 κιλά ενώ για λόγους σύγκρισης, αξίζει να σημειωθεί ότι αυτό της μη υβριδικής 720S Coupe ανέρχεται σε 1.436 κιλά.
Όπως είναι ήδη γνωστό ο V6 κινητήρας στην περίπτωση της Artura συνδυάζεται με ηλεκτρικό μοτέρ το οποίο ενσωματώνεται στο σύστημα μετάδοσης. Συνεισφέρει στο σύνολο ισχύος με 95 ίππους και 225 Nm ροπής. Η συνδυαστική απόδοση διαμορφώνεται σε 680 ίππους και 804 Nm ροπής. Η μέγιστη ροπή είναι διαθέσιμη από τις 2.000-2.500 σ.α.λ. ενώ με αναλογία 488 ίππων/τόνο, η Artura έχει την τρίτη καλύτερη, αντίστοιχη επίδοση στην γκάμα της McLaren μετά τις Elva και Senna.
To παζλ της Artura συμπληρώνει η παρουσία μιας εξίσου σοφιστικέ ανάρτησης αποτελούμενης από πολλαπλούς συνδέσμους η οποία υπόσχεται μέγιστο δυναμισμό και ευελιξία. Για παράδειγμα το χαμηλότερο ψαλίδι της πίσω ανάρτησης χωρίζεται σε δύο τμήματα ενώ ο βραχίονας ελέγχου είναι τοποθετημένος μπροστά από τον πίσω άξονα εξασφαλίζοντας κατά 75% περισσότερη ακαμψία σε σχέση με την 600 LT.
Tέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι η Artura διαθέτει αισθητήρες σε κάθε ελαστικό οι οποίοι συλλέγουν πληροφορίες για την πίεση αλλά και την θερμοκρασία κάθε ελαστικού με το συγκεκριμένο μοντέλο να είναι το πρώτο της McLaren το οποίο στο πρόγραμμα Track επιτρέπει στον οδηγό να ελέγξει αλλά και να καταγράψει αντίστοιχες παραμέτρους.