H γερμανική φίρμα προετοιμάζει την επέκταση του portfolio των van της προς ηλεκτρικές κατευθύνσεις με την EQT η οποία θα αποτελέσει τον «πράσινο» διάδοχο του Citan.
Η Mercedes-Benz δίνει, μέσω ενός concept, τις πρώτες συστάσεις για ένα περιορισμένων διαστάσεων, αμιγώς ηλεκτροκίνητου van «αναψυχής» όπως το χαρακτηρίζει το οποίο θα παρουσιαστεί ως έκδοση παραγωγής από την επόμενη χρονιά, αποτελώντας μέλος της γκάμας της νέας T-Class η οποία θα έχει και συμβατικές εκδόσεις.
Αξίζει να σημειωθεί ότι σε ό,τι αφορά την συμβατική T-Class όπως έχει ήδη ανακοινώσει η γερμανική φίρμα, πρόκειται να προσφέρει πολύ περισσότερη πολυτέλεια και εκζήτηση σε σχέση με το Citan το οποίο και θα αντικαταστήσει. Και το ίδιο ακριβώς θα ισχύσει και για την ηλεκτρική παραλλαγή της, EQT η οποία σύμφωνα με τις συστάσεις, σχεδιάζει να εισάγει πολλά περισσότερα premium στοιχεία στην κατηγορία των van.
Αυτό είναι ήδη ορατό από τις εικόνες του concept car το οποίο βρίσκεται πολύ κοντά στην εικόνα και τις διαστάσεις της τελικής έκδοσης παραγωγής. Σε ό,τι αφορά τα μεγέθη, το Concept EQT έχει μήκος 4,945 μ., πλάτος 1,863 μ. και ύψος 1,826 μ. κάτι που σημαίνει ότι είναι ελαφρώς μεγαλύτερο από το VW Caddy ενώ βάσει των συνήθων πρακτικών της γερμανικής φίρμας δεν πρόκειται να αλλάξει ριζικά ως σιλουέτα και ως μέγεθος στην παρεπόμενη έκδοση παραγωγής.
Στις λεπτομέρειες δεν μπορεί παρά να διακρίνει κανείς την ομοιομορφία με τις άλλες προτάσεις της γερμανικής φίρμα με τα διακριτικά EQ. Αρκεί μια ματιά στον σχεδιασμό των κεντρικών φωτιστικών σωμάτων, την φαρδιά «κλειστή» γρίλια και την γραμμή LED στο πίσω τμήμα για να διαπιστώσει τις ομοιότητες. Επίσης, στα στοιχεία που αξίζει να επισημάνει κανείς συγκαταλέγονται οι γενναιόδωρες σε μέγεθος πίσω συρόμενες πόρτες που δείχνουν να εξασφαλίζουν εύκολη πρόσβαση ακόμα και στους επιβαίνοντες τις τρίτης σειράς καθισμάτων.
Φυσικά δεν λείπουν και στοιχεία εντυπωσιασμού που συνήθως «ακολουθούν» τα concept όπως στην προκειμένη περίπτωση οι θηριώδεις τροχοί των 21 ιντσών και ένα ενσωματωμένο ηλεκτρικό πατίνι που εντάσσεται στο πίσω τμήμα το οποίο έχει σχεδιαστεί προκειμένου να βοηθήσει τον οδηγό να διανύσει το τελευταίο χιλιόμετρο της διαδρομής του από την θέση στάθμευσης ως τον τελικό προορισμό του.
Στο εσωτερικό κυριαρχούν τα πολυτελή υλικά, εν προκειμένω οι επενδύσεις από λευκό δέρμα Nappa, η παρουσία τριών βάσεων Isofix στην τρίτη σειρά καθισμάτων και ο ατμοσφαιρικός φωτισμός. Την εικόνα συμπληρώνει το νέο σύστημα infotainment με τεχνητή νοημοσύνη το οποίο μπορεί να μάθει τις συνήθειες του οδηγού, ενώ προσφέρει, πληροφορίες για την κίνηση σε πραγματικό χρόνο αλλά και επιδέχεται over the air updates.
Προς το παρόν η Mercedes-Benz δεν δημοσιοποιεί στοιχεία για τα τεχνικά χαρακτηριστικά του van μοντέλου, ωστόσο με δεδομένη τη συγγένεια με τo Renault Kangoo ZE στο πλαίσιο της συνεργασίας των δύο ομίλων, θα υπάρξει έκδοση με έναν ηλεκτροκινητήρα 100 ίππων τοποθετημένο στον μπροστινό άξονα ο οποίος θα τροφοδοτείται από μπαταρία 44 KWh. Βέβαια δεδομένου ότι πρόκειται για premium προϊόν, η Mercedes-Benz δεν αποκλείεται να επιλέξει να εμπλουτίσει τις επιλογές με περισσότερους ηλεκτροκινητήρες και μεγαλύτερη μπαταρία.