H γαλλική φίρμα αποκαλύπτει το πρώτο επίσημο δείγμα γραφής από το νέο μοντέλο το οποίο θα έχει μια απολύτως γνώριμη ονομασία συνδυασμένη όμως με πρωτόγνωρα χαρακτηριστικά όπως η ηλεκτροκίνηση και το SUV αμάξωμα.
Η Renault ξεκίνησε να ξετυλίγει το νήμα που θα οδηγήσει στην αποκάλυψη του νέου Megane E-Tech το οποίο αναμένεται να παρουσιαστεί πριν το τέλος της χρονιάς, διατηρώντας μόνο το διάσημο όνομά του.
Όπως έχει ήδη ανακοινώσει η γαλλική φίρμα το νέο Megane ελάχιστη σχέση θα έχει με αυτό που γνωρίζουμε σήμερα ως Megane καθώς αφενός θα πάρει την μορφή ενός compact SUV αντίστοιχου μεγέθους με το Captur, αφετέρου θα ασπαστεί την ηλεκτροκίνηση η οποία θα αποτελεί και την αποκλειστική επιλογή.
Επί του παρόντος, η Renault έδωσε στη δημοσιότητα ορισμένες εικόνες από το εσωτερικό του όπου ξεχωρίζουν η κάθετου προσανατολισμού οθόνη για το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης η οποία συνδυάζεται ή μάλλον για την ακρίβεια ενώνεται με έναν πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων. Χαμηλότερα διακρίνεται ένας ευρύχωρος αποθηκευτικός χώρος ο οποίος έχει καταλάβει τον χώρο που στα συμβατικά μοντέλα καταλαμβάνεται από το τούνελ μετάδοσης.
Στην αθέατη πλευρά του μοντέλου θα βρεθεί η αρχιτεκτονική CMF-EV η οποία ήδη φιλοξενεί το Nissan Ariya και η οποία στην προκειμένη περίπτωση θα ενσωματώνει αρχικά μπαταρία 60 kWh. Aυτή αναμένεται να προσφέρει αυτονομία έως και 450 χλμ. ενώ με δεδομένη τη συγγένεια με το Ariya, σε δεύτερο χρόνο αναμένεται να υπάρξει και μεγαλύτερης απόδοσης μπαταρία.
Βάσει όσων έχει ανακοινώσει η Renault η μπαταρία θα μπορεί να αναπληρώσει την ενέργεια που απαιτείται για διαδρομή 200 χλμ. σε μόλις μισή ώρα χάρη σε κύκλωμα που θα μπορεί να υποστηρίξει την επαναφόρτιση σε ταχυφορτιστή 130 kW.
Αρχικά το Renaylt Megane E-Tech θα προσφέρεται με ηλεκτρικό μοτέρ ισχύος 218 ίππων και 300 Nm ροπής αν και εξίσου δεδομένα θα υπάρξουν περισσότερες επιλογές σε δεύτερο χρόνο.
Αυτό που επίσης αξίζει να συγκρατήσει κανείς είναι ότι σύμφωνα με τις συστάσεις του Luca de Meo, επικεφαλής της Renault, το Megane E-Tech θα αποτελέσει υπόδειγμα σε όρους διάταξης χάρη και στην αξιοποίηση της πιο «λεπτής» μπαταρίας που έχει χρησιμοποιηθεί ποτέ με «ύψος» μόλις 11 εκατοστών, εξασφαλίζοντας τους μέγιστους δυνατούς χώρους με τις μικρότερες εξωτερικές διαστάσεις.