Mercedes-AMG EQS: Ημέρες κεραυνού Η γερμανική φίρμα γράφει ήδη το επόμενο κεφάλαιο της ηλεκτροκίνητης EQS το οποίο θα φέρει την σφραγίδα του βελτιωτικού της οίκου και δεν θα έχει να ζηλέψει τίποτα από τις συνήθεις προδιαγραφές των βενζινοκίνητων AMG εκδόσεων.
Φωτογραφίες: Automedia
Μπορεί η Mercedes-Benz να παρουσίασε πολύ πρόσφατα την EQS, ωστόσο, όπως αποδεικνύουν οι λήψεις του φωτογραφικού φακού, ήδη ετοιμάζει το επόμενο βήμα για το κορυφαίο ηλεκτρικό της μοντέλο.
Πρόκειται για την έκδοση επιδόσεων την οποία η γερμανική φίρμα έχει προαναγγείλει και η οποία θα φέρει την σφραγίδα του Affalterbach.
Eπί του παρόντος το επιβλητικό μοντέλο πραγματοποιεί δοκιμές εξέλιξης στο Nurburgring και παρά το επιμελές καμουφλάζ μπορεί εύκολα να διακρίνει κανείς το πιο επιθετικά σχεδιασμένο splitter, τα ανασχεδιασμένα κατώτερα πλευρικά τμήματα και πίσω προφυλακτήρας.
Επίσης, για την περίσταση η Mercedes-Benz αναμένεται να αναδημιουργήσει το γνώριμο μοτίβο της γρίλιας Panamericana σε μια νέα εκδοχή, ειδικά για τις ανάγκες της ηλεκτροκίνητης AMG EQS.
Σύμφωνα με τις συστάσεις που έχει δώσει ο επικεφαλής σχεδιασμού της Mercedes-Benz, Gorden Wagener η EQS AMG «θα υπάρξει μια διαφοροποίηση αντίστοιχη των υπολοίπων μοντέλων AMG που διαθέτουν στοιχεία όπως η γρίλια Panamericana. Κάτι ανάλογο θα κάνουμε και για την ηλεκτροκίνητη AMG έκδοση».
Πλην των σχεδιαστικών διαφοροποιήσεων, δεδομένα οι μηχανικοί του βελτιωτικού οίκου θα πραγματοποιήσουν τροποποιήσεις στο πλαίσιο της EQS προκειμένου να διαχειριστεί την επιπλέον ισχύ που εξίσου δεδομένα θα προσφέρει η έκδοση AMG. Την εικόνα θα συμπληρώσουν σπορ αερανάρτηση καθώς και ένα ικανότερο σύστημα πέδησης το οποίο οι πιο παρατηρητικοί θα διακρίνουν πίσω από τους τροχούς του συγκεκριμένου πρωτοτύπου που διαθέτει διάτρητα δισκόφρενα και δαγκάνες AMG.
Oι ομοιότητες με τις μέχρι σήμερα γνωστές συμβατικές εκδόσεις AMG αναμένεται να εξακολουθήσουν και στο εσωτερικό το οποίο θα επωφεληθεί από σπορ καθίσματα, ένα ανάλογης έμπνευσης τιμόνι καθώς και ανανεωμένα γραφικά για την θηριώδη οθόνη των 55,5 ιντσών η οποία αναμένεται να αναπροσαρμόσει μέρος των ενδείξεών της επί το αθλητικότερο.
Προς το παρόν δεν υπάρχουν πληροφορίες για τα κρίσιμα μεγέθη της EQS ΑΜG ωστόσο δεδομένα θα αξιοποιήσει ένα δίδυμο ηλεκτροκινητήρων που θα της εξασφαλίζουν εκτός από τη γενναιόδωρη ισχύ και τετρακίνηση. Φυσικά, για όλους τους ευνόητους λόγους θα τροφοδοτούνται από την μεγαλύτερης απόδοσης μπαταρία των 107,8 KWh.
Παρά την έλλειψη επίσημων στοιχείων, σύμφωνα με πληροφορίες η κορυφαία AMG έκδοση η οποία αναμένεται να υιοθετήσει τα διακριτικά 63 θα προσφέρει ισχύ που θα ξεπερνά τους 760 ίππους. Όπως ισχύει και για τις μέχρι σήμερα εκδόσεις μοντέλων με την υπογραφή του βελτιωτικού οίκου των Γερμανών η EQS δεν θα περιοριστεί σε μόνο μία έκδοση. Για την ακρίβεια, εκτός από την 63 αναμένεται να υπάρξουν άλλες δύο εκδόσεις με τα διακριτικά 55 και 53 οι οποίες, από πλευράς ισχύος, θα κινηθούν ανάμεσα σε 600 και 760 ίππους.
Τέλος με δεδομένη την ιδιαιτερότητα των ηλεκτροκίνητων σε ό,τι αφορά τον ήχο, οι ηλεκτροκίνητες εκδόσεις AMG αναμένεται να επωφεληθούν από τη δική τους ηχητική υπογραφή η οποία θα φροντίσει να τονίζει τις δυνατότητες τους.