Η Σειρά 2 Coupe θα εμμείνει στην πισωκίνητη παράδοση της BMW απευθυνόμενη στους νοσταλγούς της «κλασικής» σπορ αυτοκίνησης.
Φωτογραφίες: Automedia
H βαυαρική φίρμα συνεχίζει τις δοκιμές εξέλιξης για την νέα γενιά της Σειράς 2 Coupe η οποία απαλλάσσεται σταδιακά από το περιττό καμουφλάζ δίνοντας μια καλύτερη ευκαιρία θέασης των επιμέρους χαρακτηριστικών της.
Βάσει των λήψεων του φωτογραφικού φακού και εξ όσων έχουν γίνει γνωστά το μικρό coupe της BMW θα τιμήσει την πιο παραδοσιακή πλευρά των Βαυαρών, εμμένοντας στην πισωκίνητη διάταξη και απέχοντας από τη νέα τάση της υπερμεγέθους γρίλιας που επικρατεί εσχάτως στα νέα μοντέλα της φίρμας.
Ανεξαρτήτως της σχεδίασης των «νεφρών» που στην προκειμένη περίπτωση δείχνουν να υιοθετούν ένα κανονικό μέγεθος, η νέα γενιά δείχνει να υιοθετεί λίγο διαφορετικές αναλογίες από την προκάτοχό της με κυρίαρχο το πιο μακρύ καπό, την διαφορετική γραμμή παραθύρων που σε συνδυασμό με το τόξο της οροφής εξασφαλίζουν περισσότερη κομψότητα και δυναμισμό.
Κατά τα άλλα, η Σειρά 2 Coupe δείχνει να υιοθέτει κάποιες επιρροές από την Χ2 όπως μπορεί να παρατηρήσει κανείς στη σχεδίαση των φωτιστικών σωμάτων και στο layout του προφυλακτήρα Στις λεπτομέρειες ξεχωρίζουν οι χειρολαβές των θυρών οι οποίες παραπέμπουν στο αντίστοιχο layout του BMW i4 ενώ στο πίσω τμήμα διακρίνεται ένα μικρό spoiler.
Επίσης αξίζει να σημειωθεί ότι αν και δεν υπάρχουν φωτογραφικά τεκμήρια από το εσωτερικό, η νέα Σειρά 2 Coupe θα υιοθετήσει ένα ανάλογης σχεδίασης ταμπλό με την Σειρά 2 Gran Coupe χωρίς να λείπουν βέβαια οι λεπτομέρειες και οι νέες επιλογές που θα αναδεικνύουν τον πιο σπορ χαρακτήρα της.
Όπως και να έχει με τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της συγκεκριμένης έκδοσης, δεδομένο επακόλουθό της θα αποτελεί η Μ2 για την οποία έχουν ήδη διαρρεύσει ορισμένα ενδιαφέροντα στοιχεία. Σύμφωνα με αυτά θα αξιοποιήσει μια παραλλαγή του κινητήρα 3,0 λίτρων S58 ο οποίος εφοδιάζει τις Μ3 και M4 και ο οποίος στην περίπτωση του μικρού coupe αναμένεται να αποδίδει τουλάχιστον 420 ίππους.
Τον κινητήρα θα συνοδεύει η επιλογή ανάμεσα σε ένα μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων για τους πιο σκληροπυρηνικούς αλλά και ενός αυτόματου οκτώ σχέσεων με ενσωματωμένο μετατροπέα ροπής. Επίσης η μετάβαση της Μ2 στην πλατφόρμα CLAR, δεν αποκλείει στο μέλλον και την παρουσία μιας ήπιας υβριδικής έκδοσης αν και δεδομένα δεν πρόκειται να εμφανιστεί εξαρχής.