Ο βελτιωτικός οίκος των Γερμανών προετοιμάζει την νέα plug-in υβριδική εποχή του η οποία προς το παρόν κρύβεται κάτω από τις επιφάνειες της τετράθυρης AMG GT που συνεχίζει τις δοκιμές εξέλιξης προβάροντας την άφθονη ισχύ της.
Πριν λίγο καιρό, το Affalterbach στο πλαίσιο της ημέρας τεχνολογίας, προανήγγειλε με μια εκτενή παρουσίαση την εξέλιξη ενός υψηλών επιδόσεων plug-in υβριδικού συνόλου το οποίο, βάσει των λήψεων του φωτογραφικού φακού, βρήκε ήδη διέξοδο κάτω από τις επιφάνειες της ανανεωμένης AMG GT 4-Door Coupe.
Μια προσεκτική παρατήρηση αποκαλύπτει δύο «τάπες» ανεφοδιασμού στις εξωτερικές επιφάνειες του επιβλητικού τετράθυρου coupe, με την πιο «ενδιαφέρουσα» να παρεπιδημεί στο πίσω τμήμα και να αντιστοιχεί στην υποδοχή για το σύστημα φόρτισης.
Παράλληλα, τα διακριτικά “E Performance” στα φτερά του αυτοκινήτου δεν αφήνουν κανένα περιθώριο αμφιβολίας για το είδος του συνόλου με το οποίο εφοδιάζεται το συγκεκριμένο μοντέλο καθώς, όπως έχει ήδη ανακοινώσει ο βελτιωτικός οίκος των Γερμανών, τα συγκεκριμένα διακριτικά θα σηματοδοτούν τις εξηλεκτρισμένες εκδόσεις της.
Στην προκειμένη περίπτωση, έχουμε να κάνουμε με την plug-in hybrid έκδοση 73 e, βάση για την οποία εξακολουθεί να αποτελεί ο διπλά υπερτροφοδοτούμενος V8 των 4,0 λίτρων με απόδοση 639 ίππους που εφοδιάζει και την μέχρι σήμερα γνωστή κορυφαία έκδοση του μοντέλου με τα διακριτικά 63 S. Βέβαια στην συγκεκριμένη υλοποίηση, συνδυάζεται με ηλεκτρικό μοτέρ και μπαταρία 6,1 KWh.
Ο συνδυασμός προσθέτει στην διαθέσιμη ισχύ από 95 ή με τη λειτουργία overboost έως και 204 ίππους, αυξάνοντας την συνολική απόδοση σε έως και 815 ίππους.
Το plug-in υβριδικό μοντέλο, αξιοποιεί το ίδιο σύστημα μετάδοσης με την 63 S, δηλαδή με το αυτόματο κιβώτιο εννέα σχέσεων και σύστημα τετρακίνησης το οποίο χάρη σε μια ευφυή χαρτογράφηση μπορεί να μεταδώσει την επιπλέον ισχύ που παράγεται από το ηλεκτρικό μοτέρ είτε στον πίσω είτε στον μπροστινό άξονα, αναλόγως τις συνθήκες και τις απαιτήσεις πρόσφυσης.
Προς το παρόν, η γερμανική φίρμα δεν έχει δώσει στη δημοσιότητα τα πλήρη τεχνικά χαρακτηριστικά για την 73 e, ωστόσο σε ό,τι αφορά τις ηλεκτρικές της αρετές θα πρέπει να αναμένεται ηλεκτρική αυτονομία που θα αγγίζει τα 100 χλμ.
Παρά τις κοσμοϊστορικές αλλαγές σε επίπεδο κινητήρα, αυτό που δεν πρόκειται να αλλάξει ριζικά είναι η σχεδίαση της τετράθυρης AMG GT. Σε κάθε περίπτωση αναμένονται οι εθιμοτυπικές αναβαθμίσεις τόσο σε επίπεδο αισθητικής όσο και εξοπλισμού.
Παράλληλα, εκτός από την plug-in υβριδική έκδοση η ανανεωμένη AMG GT 4-Door Coupe θα εξακολουθήσει να διατίθεται με τον εξακύλινδρο των 3,0 λίτρων ο οποίος μέχρι σήμερα διατίθεται σε εκδοχές ισχύος 367 και 435 ίππων.