H VW αποκάλυψε την ανανεωμένη εκδοχή του Polo η οποία επωφελείται από εκτεταμένες αλλαγές, ακολουθώντας τα σχεδιαστικά και τεχνολογικά χνάρια του Golf
Το Polo υποδέχεται την ανανεωμένη εκδοχή της έκτης κατά σειράς γενιάς του η οποία υπερβαίνει τα εσκαμμένα της συνήθους μάλλον συντηρητικής προσέγγισης της VW στην εθιμοτυπική διαδικασία των ανανεώσεων επωφελούμενο από σειρά σημαντικών αναβαθμίσεων τόσο σε αισθητικό όσο και σε τεχνολογικό επίπεδο.
Ξεκινώντας από την όψη του, πλην του νέου προφυλακτήρα και των νέων κεντρικών φωτιστικών σωμάτων το Polo υιοθετεί μια νέα διάταξη με μια γραμμή από LED να λειτουργεί ως συνδετικός κρίκος ανάμεσα στα φωτιστικά σώματα, προσδίδοντας του μια πιο σύγχρονη και αιχμηρή εικόνα. Παράλληλα με το συγκεκριμένο σχεδιαστικό ιδίωμα για τα φώτα, το γερμανικό supermini αποκτά για πρώτη φορά στην ιστορία του πρόσβαση σε φωτιστικά σώματα τεχνολογίας ΙQ.Light matrix LED.
Αναλόγως στο πίσω τμήμα, εκτός από την ανασχεδιασμένη θύρα αποσκευών, το λογότυπο Polo μετακινείται κάτω από το σήμα της VW όπως συμβαίνει με τα νεότερα μοντέλα του γερμανού κατασκευαστή. Τα φώτα ακολουθούν το σχεδιαστικό παράδειγμα του Golf MKVIII, ενώ στο ίδιο upmarket μοτίβο, δίνουν στους δυνητικούς αγοραστές του supermini να επιλέξουν δυναμικούς δείκτες αλλαγής πορείας.
Επίσης, η VW έχει ήδη ανακοινώσει την παρουσία έκδοσης GTI στις τάξεις του ανανεωμένου Polo η οποία θα πρέπει να αναμένεται στις αρχές του 2022. Μέχρι τότε, όσοι επιθυμούν μια σπορ αισθητική διάσταση θα μπορούν να επιλέξουν την έκδοση R-Line η οποία πλην των παραπάνω προσθέτει στο γερμανικό supermini στοιχεία που είναι εμπνευσμένα από τις σκληροπυρηνικές εκδόσεις R. Σε αυτά συγκαταλέγονται οι διαφορετικοί προφυλακτήρες, ο ανασχεδιασμένος διαχύτης σε γυαλιστερό μαύρο χρώμα και οι νέες απολήξεις της εξάτμισης από χρώμιο.
Εκ των έσω, αυτό που παρουσιάζει ιδιαίτερο ενδιαφέρον είναι ότι όλες οι εκδόσεις του Polo επωφελούνται από ψηφιακό πίνακα οργάνων το μέγεθος του οποίου ξεκινά από τις 8,0 και φτάνει ως τις 10,25 ίντσες στην κορυφαία έκδοση. Επίσης, στις εκδόσεις που διαθέτουν αυτόματο σύστημα κλιματισμού, τα χειριστήρια του έχουν αντικατασταθεί με νέα αφής. Χαμηλά στην κεντρική κονσόλα παρεπιδημούν δύο θύρες USB-C ενώ προαιρετικά οι αγοραστές μπορούν να επιλέξουν και σύστημα επαγωγικής φόρτισης για κινητά.
Σε ό,τι αφορά το infotainment, οι οθόνες αναλόγως την έκδοση ποικίλλουν σε μέγεθος ξεκινώντας από τα και φτάνοντας έως και τις 9,2 ίντσες. Στις πλουσιότερες εξοπλιστικά εκδόσεις με τις οθόνες των 8,0 και 9,2 ιντσών το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης διαθέτει την εφαρμογή VW We Connect η οποία εμφανίζει δεδομένα για την κυκλοφορία σε πραγματικό χρόνο ενώ δίνει και την δυνατότητα live streaming για μουσική. Τέλος ενσωματώνονται ως standard λειτουργικά Apple CarPlay και Android Auto.
Tην εικόνα συμπληρώνει ένα νέο πολυλειτουργικό τιμόνι το οποίο διευκολύνει την πρόσβαση στα αναβαθμισμένα ψηφιακά στοιχεία του ανανεωμένου Polo.
Στις προσθήκες συνυπολογίστε την παρουσία συστήματος ημιαυτόνομης οδήγησης η οποία διατίθεται για πρώτη φορά στο γερμανικό supermini. Η τεχνολογία η οποία επιγράφεται ως IQ Drive Travel Assist, μπορεί να αναλάβει τις διαδικασίες επιτάχυνσης, επιβράδυνσης και το σύστημα διεύθυνσης από την ταχύτητα των 30 χλμ. έως την μέγιστη ταχύτητα του αυτοκινήτου. Σε κάθε περίπτωση, το σύστημα μέχρι νομοθετικής νεωτέρας, λειτουργεί με την προϋπόθεση ότι ο οδηγός έχει πάντα τα χέρια του στο τιμόνι.
Σε ό,τι αφορά τους κινητήρες το ανανεωμένο Polo αρχικά θα είναι διαθέσιμο σε τρεις εκδόσεις βενζίνης και μία διπλού καυσίμου (αερίου/βενζίνης). Εφαλτήριο αποτελεί ο ατμοσφαιρικός κινητήρας MPI του 1,0 λίτρου απόδοσης 80 ίππων ο οποίος συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο πέντε σχέσεων. Η δεύτερη τη τάξει από πλευράς ισχύος είναι η έκδοση διπλού καυσίμου με απόδοση 90 ίππων και 160 Nm ροπής η οποία δίνει προτεραιότητα στην κατανάλωση φυσικού αερίου μέχρι την εξάντληση των αποθεμάτων οπότε και περνά σε λειτουργία βενζίνης.
Τις ισχυρότερες εκδόσεις, τουλάχιστον μέχρι την εμφάνιση της GTI, εφοδιάζει turbo τρικύλινδρος κινητήρας με απόδοση 85 ή 110 ίππων. Στην πρώτη περίπτωση συνδυάζεται με μηχανικό πεντατάχυτο κιβώτιο ή προαιρετικά με DSG, ενώ στην δεύτερη το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη των επτά σχέσεων αποτελεί μέρος του βασικού εξοπλισμού.
Η διάθεση του ανανεωμένου Polo αναμένεται να ξεκινήσει από το καλοκαίρι ενώ η VW επιφυλάσσεται να παρουσιάσει την κορυφαία GTI έκδοση πριν τα τέλη της χρονιάς.