H ΒΜW αποκαλύπτει την σπορ προσανατολισμού M Sport έκδοση τoυ i4, εν είδει πρόγευσης της αυθεντικής M η οποία θα ακολουθήσει.
H βαυαρική φίρμα δίνει μια πρώτη γεύση από την προδιαγεγραμμένη M Sport έκδοση του νέου τετράθυρου ηλεκτροκίνητου μοντέλου της η οποία επενδύει σε περισσότερο δυναμισμό χάρη σε μια σειρά ιδιαίτερων σχεδιαστικών χαρακτηριστικών.
Αν και όπως έχει ήδη ανακοινώσει η BMW, σε δεύτερο χρόνο, θα υπάρξει και αυθεντική M έκδοση η M Sport λειτουργεί ως ενδιάμεσος κρίκος και ιδανικός προθάλαμος για τον κόσμο των ηλεκτρικών επιδόσεων.
Ως τέτοια η έκδοση M Sport υιοθετεί μια διαφορετική όψη, υιοθετώντας στα άκρα της δύο ψευδοεισαγωγές αέρα οι οποίες αν και κλειστές για λόγους αεροδυναμικής δίνουν τον σπορ τόνο. Επίσης στην προκειμένη περίπτωση το spoiler βάφεται στο χρώμα του αμαξώματος.
Στο πίσω τμήμα ξεχωρίζει ο ανασχεδιασμένος αεροδυναμικός διαχύτης ο οποίος υιοθετεί μια πιο αιχμηρή αισθητική ενώ οι χαρακτηριστικές γαλάζιες λεπτομέρειες εξακολουθούν να δίνουν τον τόνο. Στο ίδιο σπορ μοτίβο εντάσσονται και οι ζάντες οι οποίες υιοθετούν ένα λιγότερο αεροδυναμικό αλλά πιο σπορ σχεδιασμό.
Προς το παρόν η BMW δεν έχει δημοσιοποιήσει εικόνες από το εσωτερικό της i4 αλλά και ούτε και τα πλήρη τεχνικά χαρακτηριστικά για το ηλεκτροκίνητο μοντέλο, σημειώνοντας μόνο ότι η κορυφαία Μ έκδοση θα προσφέρει ισχύ 530 ίππων προσφέροντας παράλληλα αυτονομία 590 χλμ. χάρη στην παρουσία μπαταρίας 80 kWh.
Σύμφωνα επίσης με τις συστάσεις το ηλεκτρικό σύνολο πέμπτης γενιάς με το οποίο θα εφοδιάζεται το i4 (μπαταρίες και κινητήρες), ανεξαρτήτως έκδοσης θα έχει ιδιαίτερα χαμηλό βάρος το οποίο δεν θα ξεπερνά τα 500 κιλά, εξασφαλίζοντας υψηλές επιδόσεις.
Αναλυτικότερα, βάσει των όσων έχουν ανακοινωθεί το sprint από 0-100 χλμ./ώρα αναμένεται να απαιτεί περίπου 4,0 δευτερόλεπτα για τις ισχυρότερες εκδόσεις ενώ η μέγιστη ταχύτητα αναμένεται να ανέλθει σε 200 χλμ./ώρα με μια πιθανή εξαίρεση προς τα πάνω για την έκδοση Μ.
Όπως και οι υπόλοιπες ηλεκτροκίνητες προτάσεις της premium κατηγορίας, έτσι και η τετράθυρη πρόταση της BMW θα υποστηρίζει τη δυνατότητα ταχείας φόρτισης σε ταχυφορτιστή έως και 150 kW, διαδικασία που θα εξασφαλίζει την αναπλήρωση του 80% της ενέργειας σε περίπου 35 λεπτά.