Mε αφετηρία την έκθεση της Σαγκάης η VW αποκαλύπτει την επόμενη προσθήκη στην γκάμα των ID. με την μορφή ενός επταθέσιου SUV ανάλογου μεγέθους με το Touareg το οποίο στην τοπική αγορά θα λανσαριστεί σε δύο εκδόσεις με διαφορετικό σχεδιασμό.
Η σειρά των ID. αποκτά ένα ακόμα SUV μέλος το οποίο υιοθετεί τα διακριτικά ID.6 και την επιβλητική υπόσταση ενός επταθέσιου SUV.
Για εκείνους που θυμούνται την αλληλουχία πρωτοτύπων της VW, το ID.6 αποτελεί ουσιαστικά την έκδοση παραγωγής του ID.Roomzz το οποίο είχε παρουσιαστεί στην έκθεση της Σαγκάης το 2019. Σύμφωνα με τις συστάσεις το ηλεκτροκίνητο SUV θα διατεθεί αποκλειστικά στην Κίνα όπου θα κατασκευάζεται αν και αυτό δεν αποκλείεται να αλλάξει στο μέλλον.
Όπως ισχύει και για τα ID.3 και ID.4, το νέο ηλεκτροκίνητο μοντέλο της VW βασίζεται στην πλατφόρμα MEB όντας ωστόσο το μεγαλύτερο της σειράς που αξιοποιεί το συγκεκριμένο δάπεδο . Ειδικότερα το ID.6 έχει μήκος 4,88 μέτρων μέγεθος που υπερβαίνει αυτό του ID.4 κατά 30,0 εκ. και στην προκειμένη περίπτωση επιτρέπει την φιλοξενία τρίτης σειράς καθισμάτων.
Επίσης η VW επέλεξε να παρουσιάσει το ID.6 δε δύο διαφορετικές εκδόσεις με ξεχωριστή σχεδιαστική υπογραφή. Ο λόγος για τις Crozz και X οι οποίες ακολουθούν δύο διαφορετικούς δρόμους, προβάλλοντας ένα πιο περιπετειώδη και ένα πιο ασφάλτινο και σπορ προσανατολισμό, αντίστοιχα.
Προς το παρόν, η γερμανική φίρμα δεν έχει δημοσιοποιήσει το πλήρες των τεχνικών χαρακτηριστικών τους, ωστόσο δεδομένα θα επωφεληθούν από δύο αποδόσεων μπαταρίες 58 και 77 kWh καθώς και από κινητήρες ισχύος από 148 έως και 306 ίππους. Το μόνο στοιχείο που δημοσιοποιεί η γερμανική φίρμα είναι ότι για την κινεζική αγορά, η αυτονομία θα αγγίζει τα 587 χλμ. βάσει του «ηπιότερου» πρωτοκόλλου μέτρησης που ισχύει.
Κατά τα άλλα το γερμανικό SUV δεν διαφέρει από την υπόλοιπη ήδη γνωστή ευρωπαϊκή γκάμα των I.D διαθέτοντας την γνωστή διαμόρφωση του εσωτερικού με την κεντρική οθόνη αφής των 12,0 ιντσών και την δυνατότητα ελέγχου μέσω φωνητικών εντολών, το χαρακτηριστικό ID. Light, το head-up display επαυξημένης πραγματικότητας και το σύστημα ημιαυτόνομης οδήγησης Travel Assist.