Η Nissan είχε πει ότι δεν πρόκειται να παρουσιάσει άλλη ειδική έκδοση του GT-R Nismo στην τρέχουσα γενιά του, όμως προφανώς είναι δύσκολο να αποχωριστείς ένα τόσο επιβλητικό μοντέλο χωρίς να το πειράξεις λίγο ακόμα και αυτό ακριβώς και έπραξαν οι takumi της Nismo.
Η ιαπωνική φίρμα δείχνει να μην μπορεί να αντισταθεί στις βελτιώσεις του GT-R Nismo, παρουσιάζοντας μια ακόμα ειδική έκδοση, περίπου 18 μήνες μετά την παρουσίαση της «τελευταίας» -όπως είχε ανακοινώσει τότε-, ειδικής έκδοσης του sportscar της τρέχουσας γενιάς του.
Η συγκεκριμένη ειδική έκδοση προορίζεται για την αγορά της Ιαπωνίας όπου θα είναι διαθέσιμη από τον προσεχή Οκτώβριο, υιοθετώντας μια σειρά αλλαγών οι οποίες συμβαδίζουν με το εξελικτικό “kaizen” πνεύμα της Nissan το οποίο διέπει τις ανανεώσεις και τις βελτιώσεις του GT-R από τη στιγμή που πρωτοεμφανίστηκε το 2007.
Σε αυτές συγκαταλέγονται το νέο γκρι φινίρισμα σε απόχρωση Stealth Grey καθώς και το νέο καπό από «ορατό» ανθρακόνημα, το οποίο ελλείψει βαφής αφαιρεί, σύμφωνα με τις συστάσεις της Nissan, 100 γρ. από το συνολικό βάρος.
Στην εξίσωση προσθέστε ένα νέο σετ σφυρήλατων τροχών από αλουμίνιο διάστασης 20 ιντσών με κόκκινες λεπτομέρειες οι οποίοι έχουν σχεδιαστεί ειδικά για την έκδοση. Το παρών στο καπό στην πλήμνη των τροχών δίνει το νέο λογότυπο της Nissan, όπως εμφανίστηκε στο Ariya.
Πίσω από τους τροχούς παρεπιδημούν δαγκάνες της Brembo και τα carbon κεραμικά δισκόφρενα με διάσταση 410 χιλ. στον μπροστινό άξονα και 390 χιλ. στον πίσω άξονα, μεγέθη που σύμφωνα με την Nissan καθιστούν το συγκεκριμένο GT-R Nismo, το αυτοκίνητο με τα μεγαλύτερα εργοστασιακά φρένα που έχει βγει ποτέ από τις γραμμές παραγωγής της.
Όπως και οι μέχρι σήμερα γνωστές εκδόσεις του GT-R Nismo, η νέα ειδική έκδοση επωφελείται από τον διπλά υπερτροφοδοτούμενο V6 των 3,8 λίτρων ο οποίος αποδίδει 600 ίππους και 600 Nm ροπής.
Αν και η ισχύς παραμένει απαράλλακτη, σύμφωνα με την Nissan οι μηχανικοί της Nismo έχουν βελτιώσει όλα τα μέρη που απαρτίζουν τον κινητήρα, τοποθετώντας νέο στροφαλοφόρο άξονα, νέες τουρμπίνες, πιστόνια, μπιέλες και βαλβίδες. Οι βελτιώσεις έχουν ως αποτέλεσμα καλύτερη ισορροπία και βέλτιστη συναρμογή στοιχείο που υπόσχεται πιο γραμμική απόδοση και καλύτερη απόκριση του turbo.
O κινητήρας συνδυάζεται με κιβώτιο διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων το οποίο μεταδίδει την κίνηση και στους τέσσερις τροχούς. Η Nissan δεν δημοσιοποίησε μεγέθη επιδόσεων, ωστόσο η νέα έκδοση του GT-R Nismo αναμένεται να ολοκληρώνει το sprint από 0-100 χλμ./ώρα σε 2,5 δευτερόλεπτα ενώ η μέγιστη ταχύτητα διαμορφώνεται σε 315 χλμ./ώρα.
Όπως ισχύει και για την μέχρι σήμερα γνωστή κορυφαία εκδοχή του ιαπωνικού sportscar, όσοι αποκτήσουν την συγκεκριμένη έκδοση θα μπορούν να προσθέσουν σύστημα υπερτροφοδότησης από την αγωνιστική GT3 έκδοση το οποίο υπόσχεται βελτίωση 20% στην επιτάχυνση, σύστημα εξαγωγής από τιτάνιο, ενεργά αμορτισέρ Bilstein, σπορ καθίσματα Recaro και μια σειρά από επιλογές για ρυθμίσεις στο πλαίσιο.