Η Elektron προετοιμάζεται να κάνει θεαματική είσοδο στον κόσμο των ηλεκτρικών hypercars με ένα υπερόπλο 2.300 ίππων.
Πριν περίπου ένα χρόνο μια γερμανική νεοφυής επιχείρηση παρουσίασε σε πρωτότυπη μορφή το πρώτο της ηλεκτρικό supercar, ονόματι One και με την υπόσχεση ισχύος 1.000 kW το οποίο αντιστοιχεί σε περίπου 1.341 ίππους. Η έκδοση παραγωγής, υπό κανονικές συνθήκες θα ακολουθούσε η πρεμιέρα τους την φετινή έκθεση της Γενεύης.
Αν και αυτό δεν έγινε για όλους τους γνωστούς λόγους, η γερμανική εταιρεία που πλέον ονομάζεται Elektron Motors ετοιμάζει το επόμενο project της, ένα hypercar το οποίο προδιαγράφεται ακόμα εκκεντρικότερο και πιο υπερβολικό.
Το όνομα που επέλεξε για το νέο της εγχείρημα είναι Quazar και σύμφωνα με τις συστάσεις θα πρόκειται επίσης για ένα αμιγώς ηλεκτρικό υπεραυτοκίνητο το οποίο θα εφοδιάζεται με τέσσερα ηλεκτρικά μοτέρ που θα του εξασφαλίζουν συνδυαστική ισχύ έως και 2.300 ίππων, μέγεθος που το τοποθετεί σε «ευθεία αντιπαράθεση» με την επικείμενη Lotus Evija.
Αξίζει να σημειωθεί ότι το βάρος του hypercar θα περιορίζεται σε 1.500 κιλά, στοιχείο που καθιστά μάλλον ρεαλιστικά τα μεγέθη επιδόσεων που έχει δώσει στη δημοσιότητα η γερμανική φίρμα. Αυτά συνοψίζονται σε επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 1,65 δευτερόλεπτα ενώ η μέγιστη ταχύτητα θα οριοθετείται με την συνδρομή του ηλεκτρονικού περιοριστή ταχύτητας σε 450 χλμ./ώρα.
Βέβαια τίποτα από τα παραπάνω δεν είναι προς το παρόν χειροπιαστό, αλλά πρόκειται να γίνει από το 2023 οπότε θα ξεκινήσει η παραγωγή του Quazar το οποίο θα κατασκευαστεί σε 99 αντίτυπα. Η διαδικασία κατασκευής θα διαρκέσει συνολικά μια τριετία ενώ κάθε αντίτυπο θα διατεθεί προς 2,2 εκατομμύρια ευρώ.
Ασύγκριτος Ελ Κααμπί: Σπάει όλα τα κοντέρ στο σκοράρισμα – Τα αδιανόητα νούμερά του (vids)
Σε ό,τι αφορά το προηγούμενο Elektron One, με βάση το νέο σχεδιασμό της εταιρείας θα ακολουθήσει την πρεμιέρα του Quazar καθώς οι ιθύνοντες έκριναν ότι είναι καλύτερο να δώσουν τις πρώτες συστάσεις με ένα halo car και στην προκειμένη περίπτωση με ένα αστρικό πυροτέχνημα 2.300 ίππων.