Bentley Continental GT3 Pikes Peak : Για την μάχη στα σύννεφα

Bentley Continental GT3 Pikes Peak : Για την μάχη στα σύννεφα

Η βρετανική φίρμα ανανεώνει το ραντεβού της για το φετινό Pikes Peak όπου θα συμμετάσχει με μια αγωνιστική παραλλαγή της Continental συμβατή με συνθετικά καύσιμα.

H Bentley ανακοίνωσε την επιστροφή της στη διοργάνωση της ανάβασης του Pikes Peak για το 2021 όπου ήδη έχει γράψει ιστορία κατέχοντας το ρεκόρ του ταχύτερου αυτοκινήτου παραγωγής που έχει διανύσει την διάσημη διαδρομή των 12,42 μιλίων που κόβει την ανάσα. 

Φυσικά, η ανακοίνωση της επιστροφής της βρετανικής φίρμας στο Pikes Peak δεν θα μπορούσε να συνοδεύεται από τις εικόνες του νέου αγωνιστικού που θα επιχειρήσει ένα νέο ρεκόρ, εν προκειμένω μια αρκούντως επιβλητική παραλλαγή της Continental GT3 η οποία είναι συμβατή με συνθετικά καύσιμα.

Σύμφωνα με τις συστάσεις, η βρετανική φίρμα θα διαγωνιστεί στην κατηγορία Attack 1 όπου συμμετέχουν αγωνιστικών προδιαγραφών τετράτροχα με αφετηρία εκδόσεις παραγωγής.

Υπενθυμίζεται ότι εκτός από το ρεκόρ που είχε σημειώσει το 2019 η Bentley με την Continental GT στην κατηγορία Attack 2, το 2018 κατέγραψε ένα ανεπίσημο ρεκόρ για το ταχύτερο SUV που πέρασε από τις κορυφογραμμές του Pikes Peak με την Bentayga. 

Eπιστρέφοντας στην αγωνιστική  Continental GT3 της φετινής διοργάνωσης, σύμφωνα με την Bentley είναι το πρώτο αγωνιστικό της φίρμας που θα τρέξει με συνθετικά καύσιμα, αποτυπώνοντας την πρόθεσή της, να προχωρήσει στην εξέλιξη αυτοκινήτων παραγωγής που θα χρησιμοποιούν αντίστοιχων προδιαγραφών καύσιμα.

Πλην των εναλλακτικών καυσίμων η Pikes Peak Continenal GT3 διαθέτει ένα βαρέως τροποποιημένο πλαίσιο και ένα αναβαθμισμένο αεροδυναμικό πακέτο όπως επιβάλλει η ιδιαιτερότητα της διοργάνωσης που εξελίσσεται σε υψόμετρο από 2.862 έως 4.302 μέτρων και μετρά 156 στροφές σε μια διαδρομή περίπου 18 χλμ.

Υπό αυτό ακριβώς το σκεπτικό η Continental GT3 διαθέτει αυτή τη διόλου διακριτική πτέρυγα που συνδυάζεται με έναν εξίσου επιβλητικό ανασχεδιασμένο αεροδυναμικό διαχύτη. Το πίσω παρμπρίζ έχει αντικατασταθεί από δύο αεραγωγούς ενώ στο μπροστινό τμήμα ξεχωρίζουν τα διπλά πτερύγια και ένα επιβλητικό splitter.

Η ισχύς προέρχεται από μια τροποποιημένη εκδοχή του twin-turbo V8 για τον οποίο προς το παρόν δεν έχουν ανακοινωθεί περαιτέρω στοιχεία. Η Bentley σημειώνει πάντως ότι το μείγμα καυσίμου που θα χρησιμοποιηθεί θα εξασφαλίσει το αξιόμαχο της Continental GT3 ακόμα και στην αντιξόοτητα που συνεπάγεται το μεγάλο υψόμετρο, μειώνοντας παράλληλα τις εκπομπές ρύπων έως και κατά 85%.

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΡΘΡΑ