Η M4 ετοιμάζεται να υποδεχτεί στις τάξεις της μια ισχυρότερη έκδοση και χαρακτηριστικά που ευνοούν την κίνηση σε πίστα.
Φωτογραφίες: Automedia
Μια ακόμα σκληροπυρηνική πρόταση πρόκειται να αποκτήσει σε σύντομο χρονικό διάστημα η γκάμα της BMW με την μορφή της σχετικά πρόσφατης Μ4.
Ο λόγος για την έκδοση CS η οποία, ακολουθώντας το παράδειγμα της μεγαλύτερης Μ5 CS θα υιοθετήσει μια σειρά πιο επιθετικών όσο και αθλητικών χαρακτηριστικών που είναι ήδη ορατά από τις κατασκοπικές λήψεις του γερμανικού μοντέλου.
Σε αυτά συγκαταλέγονται το μεγαλύτερο splitter μπροστά, τα ξαναγραμμένα πιο φαρδιά κατώτερα πλευρικά τμήματα, ο πιο επιθετικός αεροδυναμικός διαχύτης πίσω και ένα μεγαλύτερο spoiler. Όπως ισχύει και για την Μ5 CS το καμουφλάζ στην προκειμένη περίπτωση κρύβει και κάποια μέρη από ανθρακόνημα όπως η οροφή και το καπό.
Βέβαια οι εκδόσεις CS δεν έχουν να κάνουν μόνο με την πιο αιχμηρή εμφάνιση αλλά και με βελτιώσεις σε μηχανικά και μη μέρη. Σε αυτό το πλαίσιο θεωρήστε δεδομένη την παρουσία μια πιο σπορ ανάρτησης η οποία θα μειώσει την απόσταση από το έδαφος ενώ, οι πιο παρατηρητικοί θα διαπιστώσουν ήδη την παρουσία των διάτρητων δισκόφρενων πίσω από τους τροχούς σε συνδυασμό με τις μεγαλύτερες δαγκάνες.
Επίσης όπως ισχύει για όλες τις εκδόσεις με τα διακριτικά CS, η Μ4 προδιαγράφεται και ελαφρύτερη χάρη σε σειρά επεμβάσεων οι οποίες αναμένεται να αφαιρέσουν από το συνολικό βάρος έως και 70 κιλά.
Αναλόγως στο εσωτερικό αναμένεται μια πιο λιτή και σπορ λογική με κυρίαρχα τα bucket καθίσματα από ανθρακόνημα και φυσικά τους χαρακτηριστικούς χρωματισμούς γαλάζιου-κόκκινου του M Division.
Eπίσης, δεδομένο θα πρέπει να θεωρείται ότι η Μ4 CS θα εφοδιάζεται ως standard με το μεγαλύτερο infotainment της φίρμας το οποίο φιλοξενείται σε οθόνη 12,3 ιντσών και θα συνδυάζεται με αντίστοιχου μεγέθους ψηφιακό πίνακα οργάνων ο οποίος θα διαθέτει εμπλουτισμένα γραφικά.
Ασύγκριτος Ελ Κααμπί: Σπάει όλα τα κοντέρ στο σκοράρισμα – Τα αδιανόητα νούμερά του (vids)
Σε ό,τι αφορά το κινητήριο σύνολο, επικρατέστερος υποψήφιος είναι ο twin-turbo κινητήρας των 3,0 λίτρων ο οποίος αναμένεται να αποδίδει από 510 έως 535 ίππους.