Ο επίσημος προμηθευτής του ΝΒΑ σε αθλητικό υλικό, λάνσαρε τις νέες εμφανίσεις των 27 ομάδων που θα φορέσουν σε μερικά ματς τη νέα χρονιά και είναι εμπνευσμένες από την πολιτεία που εκπροσωπούν.
Το ΝΒΑ είναι η Μέκκα του μάρκετινγκ. Ένας ζωντανός οργανισμός. Και σαν ζωντανός οργανισμός ολοένα και εξελίσσεται και να παράγει… κέρδος. Σε αυτή τη λογική η NIKE, αποκλειστικός προμηθευτής αθλητικού υλικού για τις ομάδες του ΝΒΑ, λανσάρει μια νέα σειρά εμφανίσεων για τις ομάδες της Λίγκας. Αυτές θα φορεθούν σε περιορισμένο αριθμό παιχνιδιών και είναι εμπνευσμένες από την ιστορία των ομάδων και των πόλεων-πολιτειών που εκπροσωπούν.
Άλλες είναι ευφάνταστες, άλλες όχι τόσο πετυχημένες. Δεν μπορούμε να μη ξεχωρίσουμε την πολύ ιδιαίτερη εμφάνιση των Λος Άντζελες Λέικερς και των Ορλάντο Μάτζικ, ενώ αυτή των Σακραμέντο Κινγκς θυμίζει κάτι από την… αγγλική Premier League.
Ένας «μπομπέρ» που βλέπει… Euroleague: Η χρονιά «εκτόξευσης» του Βασίλη Τολιόπουλου (vids)
ΥΓ. Οι παρατηρητικοί θα διαπιστώσετε πως λείπουν οι εμφανίσεις των Μαϊάμι Χιτ, Χιούστον Ρόκετς και Τορόντο Ράπτορς. Όπως ενημερώνει η NIKE οι ομάδες αυτές θα παρουσιάσουν αργότερα τις επετειακές φανέλες τους.