Οι Γουόριορς και οι Ράπτορς δίνουν τη μάχη τους για την κατάκτηση του πρωταθλήματος, αλλά άλλος είναι ο μεγάλος ηττημένος από τη φετινή σειρά τελικών του NBA.
Ο Κέβιν Ντουράντ πονάει και δεν μπορεί αν συμμετάσχει ακόμα στους τελικούς του NBA λόγω τραυματισμού, αλλά εκτός των Γουόριορς προβληματίζεται πολύ για την απουσία αυτή και η ΝΙΚΕ.
Η εταιρία κολοσσός της αθλητικής ένδυσης με τον KD να βρίσκεται στα πιτς και τον ΛεΜπρον Τζέιμς να μη συμμετέχει καν στα playoffs, βρίσκεται στην πολύ δυσάρεστη να μην έχει κανένα από τα βαριά χαρτιά της στο παρκέ σε τελικούς NBA για πρώτη φορά από το 2006.
Ακόμα και στους… αντιεμπορικούς τελικούς μεταξύ των Ντάλας Μάβερικς και των Μαϊάμι Χιτ, η NIKE είχε καταφέρει να έχει δύο παίκτες «υψηλού προφίλ» τους Γκάρι Πέιτον και Αλόνζο Μούρνινγκ, λανσάροντας παπούτσια ειδικά για τους τελικούς.
Γιατί εκεί βρίσκεται όλο το μυστικό στην οικονομική μάχη που διεξάγεται παράλληλα με την μπασκετική. Το να έχεις παίκτες με προφίλ τέτοιοι ώστε να μπορέσει η εταιρία να λανσάρει νέες τεχνολογίες, παπούτσια με υπογραφή παικτών αλλά και ολόκληρες διαφημιστικές καμπάνιες βασισμένες στους Τελικούς τους οποίους παρακολουθούν εκατομμύρια κόσμου ανά την υφήλιο.
Προφίλ στο οποίο σίγουρα παίκτες όπως οι Ντρέιμοντ Γκριν, Αντρέ Ιγκουοντάλα, Πασκάλ Σιάκαμ και Μαρκ Γκασόλ δεν μπορούν να ανταποκριθούν. Όχι όπως έκαναν τις περασμένες χρονιές για την NIKE οι ΛεΜπρον Τζέιμς, Κέβιν Ντουράντ, Καϊρί Ίρβινγκ και Κόμπε Μπράιαντ.
Χαράς ευαγγέλια για τις άμεσες ανταγωνίστριες της αμερικάνικης εταιρίας. Brands όπως οι Under Armour, Anta, Puma, New Balance και Adidas θα έχουν τεράστια ευκαιρία να έχουν αυτές τον MVP των τελικών του NBA για πρώτη φορά από το 2005. Τότε ήταν που ο Τιμ Ντάνκαν των πρωταθλητών Σαν Αντόνιο Σπερς, με Adidas, ανακηρύχθηκε ο MVP των τελικών.
Από τότε οι Ντουέιν Γουέιντ, Τόνι Πάρκερ, Πολ Πιρς, Κόμπε Μπράιαντ (2), Ντιρκ Νοβίτσκι, Καουάι Λέοναρντ, Αντρέ Ιγκουοντάλα, ΛεΜπρoν Τζέιμς (3) και Κέβιν Ντουράντ (2) ήταν οι MVPs των τελικών και όλοι είχαν συμβόλαιο με τη ΝΙΚΕ!
Όπως προαναφέραμε, το NBA είναι μια λίγκα στημένη με κύριο γνώμονα την εμπορική εκμετάλλευση του προϊόντος που λέγεται μπάσκετ. Η πολύ μεγάλη διάρκεια των αναμετρήσεων, οι συνεχείς διακοπές και γενικότερα ο άπλετος διαφημιστικός χρόνος σε συνδυασμό με τον καταιγισμό διαφημίσεων κάνει τα ματς των Τελικών ένα ιδανικό πεδίο για προώθηση προϊόντων που απευθύνεται σε ευρύ φάσμα καταναλωτών.
Ένας «μπομπέρ» που βλέπει… Euroleague: Η χρονιά «εκτόξευσης» του Βασίλη Τολιόπουλου (vids)
Photo Credits: Sports Illustrated