O ΜVP των περσινών τελικών του NBA Τζέιλεν Μπράουν τις τελευταίες μέρες κάνει δημόσιες εμφανίσεις με κάτι ιδιαίτερα παπούτσια, που έχουν πάνω τους τον αριθμό «741».
Τι σημαίνει άραγε ο αριθμός «741» για τον Τζέιλεν Μπράουν; Το μυστήριο λύθηκε αφού αποκαλύφθηκε πως ο αριθμός αυτός συνδέεται με την νεοσύστατη εταιρία με αθλητικά ενδύματα που του ανήκει και, ενώ συνδυάστηκε και με τον λόγο που απέρριψε συνεργασία ύψους 50 εκατομμυρίων δολαρίων από καταξιωμένο… ανταγωνιστή του.
Οι περισσότεροι αστέρες του NBA, προσπαθούν να κάνουν παράλληλα με τις αγωνιστικές τους δράσεις, επιχειρηματικά σχέδια και ανοίγματα έτσι ώστε να ενισχύσουν τους τραπεζικούς τους λογαριασμούς. Σκοπός αυτών των κινήσεων είναι ένα πολυετές συμβόλαιο μια από τις εταιρείες «θηρία» στον χώρο της αθλητικής ένδυσης.
Διαβάστε επίσης: Το πανόραμα του Κυπέλλου Ελλάδος – Ποιες ομάδες προκρίθηκαν, πότε γίνεται η κλήρωση
Αρκετές από αυτές τις εταιρίες «μαμούθ» είναι ικανές να προσφέρουν εκατοντάδες εκατομμύρια, για ένα απλό post του μπασκετμπολίστα – influencer στα social media φορώντας κάποια από τα προϊόντα της. Γιόκιτς και Ίρβινγκ έχουν ήδη κατοχυρωθεί από γνωστές εταιρίες παγκόσμιου βεληνεκούς.
Υπάρχει επίσης πιθανότητα πρωταγωνιστής ανάλογα το ποσό λαμπερό αστέρι είναι στο χώρο του μπάσκετ, να αποκτήσει και το δικό του παπούτσι έχοντας επάνω το όνομα του και την υπογραφή του. Μερικά παραδείγματα τα τελευταία χρόνια είναι ο Γιάννης Αντετοκούνμπο, ο Λούκα Ντόντσιτς, ο Τζέιμς Χάρντεν, ο Στέφ Κάρι, αλλά και οι Βικτόρ Γουεμπανιαμά και Άντονι Έντουαρντς.
Ανερχόμενοι ταλαντούχοι αθλητές αλλά και πιο καταξιωμένοι επιθυμούν να ενταχθούν στην διαδικασία του influencing με την βοήθεια και την στήριξη μεγάλων Brand.
Επιμέλεια: Χριστίνα Κουλουκούρα