Η Amazon εκτόπισε τη Warner και αποκτά τα δικαιώματα του NBA για τα επόμενα έντεκα χρόνια.
Η Amazon εξασφάλισε τα δικαιώματα μετάδοσης των αγώνων του NBA, εκτοπίζοντας την Warner Bros. Discovery, η οποία είχε προσπαθήσει να διατηρήσει τα δικαιώματα με μια ανταγωνιστική προσφορά. Το νέο συμβόλαιο της Amazon, μαζί με αυτά της ESPN και NBC, αξίζει συνολικά 76 δισεκατομμύρια δολάρια και θα διαρκέσει 11 χρόνια. Αυτή η συμφωνία σηματοδοτεί μια σημαντική αλλαγή στο τοπίο της αθλητικής μετάδοσης, καθώς η Amazon επεκτείνει την παρουσία της στον χώρο του αθλητικού streaming.
«Σεισμός στο αθλητικό streaming: Η Amazon εκτόπισε τη Warner και αποκτά τα δικαιώματα στο NBA», ήταν ο τίτλος της είδησης που έκανε τον γύρο του κόσμου.
Πως όχι από την στιγμή που το NBA ανακοίνωσε νέα 11ετή τηλεοπτικά συμβόλαια με την Walt Disney Company, την Comcast Corp (NBC Universal) και την Amazon, απορρίπτοντας τις προσπάθειες της Warner Bros. Discovery να διατηρήσει δικαιώματα που είχε εδώ και δεκαετίες.
Διαβάστε επίσης: Ζέλσον Μαρτίνς: Ο Μεντιλίμπαρ και η ιστορία μιας μεταγραφής… εσωτερικού
Η πρόβλεψη είναι ότι αυτές οι νέες συμφωνίες, που θα αρχίσουν να εφαρμόζονται το φθινόπωρο του 2025, θα αποφέρουν έσοδα 76 δισεκατομμυρίων δολαρίων για το πρωτάθλημα, σχεδόν τριπλάσια από αυτά των προηγούμενων συμφωνιών.
Το κλειδί είναι ότι με αυτή τη συμφωνία, η Amazon, σε αντάλλαγμα για την πληρωμή περίπου 1,8 δισεκατομμυρίων δολαρίων ετησίως, θα κάνει τη ροή αναπόσπαστο μέρος της στρατηγικής των μέσων ενημέρωσης του πρωταθλήματος, αντικαθιστώντας τα σχέδια της Warner, η οποία βασιζόταν στο μπάσκετ, μεταξύ άλλων, για να αναζωογονήσει το δικό της ψηφιακό υπηρεσία, Max.
«Κατά τη διάρκεια αυτών των διαπραγματεύσεων, ο πρωταρχικός μας στόχος ήταν να μεγιστοποιήσουμε την εμβέλεια και την προσβασιμότητα των παιχνιδιών μας για τους οπαδούς μας», ανέφερε σε ανακοίνωσή του το NBA όπου τονίζει: «Η νέα συμφωνία μας με την Amazon υποστηρίζει αυτόν τον στόχο συμπληρώνοντας τα πακέτα μετάδοσης, καλωδιακής και ροής που ήδη αποτελούν μέρος των νέων συμφωνιών μας με τη Disney και τη NBCUniversal».
Η Warner Bros προσπάθησε να ανταποκριθεί στην προσφορά της Amazon, εκμεταλλευόμενη μια ρήτρα στο τρέχον συμβόλαιό της που της επιτρέπει να ανταποκρίνεται σε ανταγωνιστικές προσφορές. Όμως δεν τα κατάφερε.
«Η πιο πρόσφατη πρόταση της Warner Bros. Discovery δεν ταίριαζε με τους όρους της προσφοράς του Amazon Prime Video και ως εκ τούτου έχουμε καταλήξει σε μακροπρόθεσμη συμφωνία με την Amazon», ανέφερε η λίγκα.
Ωστόσο, ορισμένοι αναλυτές φοβούνται ότι δεν θα τελειώσει εκεί, και η άρνηση του ΝΒΑ δημιουργεί μια πιθανή νομική μάχη με τον κολοσσό των μέσων ενημέρωσης που ήταν ο συνεργάτης του από τότε που ήταν πρόεδρος ο Ρόναλντ Ρίγκαν…
Πηγή: in.gr