Όταν η Αναντολού Εφές έκανε… τέχνη αξεπέραστη

Έχουν περάσει έξι χρόνια, αλλά το βίντεο που είχαν φτιάξει οι άνθρωποι της Αναντολού Εφές, παραμένει η κορυφαία προωθητική ενέργεια

Στον καιρό του διαδικτύου, της επικοινωνίας, των social media, δεν υπάρχει ομάδα (όχι μόνο της Ευρωλίγκας, αλλά και της… Κάτω Ραχούλας) που να μην αναζητεί τρόπους να προωθήσει το… προϊόν της, το λεγόμενο από τους Αμερικανούς και brand name. Τα βίντεο είναι στο ημερήσιο πρόγραμμα, όλων των τμημάτων μάρκετινγκ των ομάδων, που διαγωνίζονται στο πιο θα εμφανίσει κάτι έξυπνο, κάτι ελκυστικό. Κι όμως, έξι χρόνια μετά, η ιδέα των ανθρώπων της Αναντολού Εφές παραμένει αξεπέραστη.

Ήταν 22 Φεβρουαρίου του 2013, όταν η Αναντολού Εφές έκανε… τέχνη. Οι παίκτες που τότε στελέχωναν την ομάδα ενημερώθηκαν ότι έπρεπε να παρακολουθήσουν ένα κονσέρτο κλασικής μουσικής. Ανυποψίαστοι πήγαν, άκουγαν μουσικές που προδήλως δεν ήταν οικείες προς αυτούς, άλλος κοίταζε το ρολόι του, άλλος διαπραγματεύονταν με τον… Μορφέα αν θα τον πάρει, ή αν θα καταφέρει να μείνει ξύπνιος, κανείς δεν έδειχνε να απολαμβάνει τη βραδιά.

Το τι έγινε μετά, σας αφήνουμε να το δείτε στο εκπληκτικό βίντεο, που αποτελεί ακόμα και σήμερα αξεπέραστο βίντεο ομάδας μπάσκετ (ενδεχομένως κι αθλητικού συλλόγου):

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από