Δεν μπορούν τα παλικάρια και το δείχνουν και στην κρίση…

Δεν μπορούν τα παλικάρια και το δείχνουν και στην κρίση…

Να πεις ότι δεν θέλουν; Θέλουν αλλά δεν μπορούν, να κάνουν κάτι για να φωνάξουν «είμαστε εδώ», για να δείξουν ότι το μπάσκετ έχει… Αρχή.

Τα πρωταθλήματα και κάθε μπασκετική αγωνιστική δραστηριότητα έχει (ορθώς) σταματήσει. Ο ΕΣΑΚΕ έκλεισε; Αν κρίνουμε από αυτά που (δεν) βλέπουμε, η απάντηση είναι «ναι» και το ερώτημα: Γιατί; Δεν θέλουν να κάνουν -αυτή τη δύσκολη στιγμή- κάτι για το μπάσκετ, ή δεν μπορούν; Πλέον δεν έχει κανείς αμφιβολία ότι και να θέλουν δεν μπορούν να πάνε ένα βήμα μπροστά το άθλημα, συνεπώς αφού δεν είναι κομμάτι της λύσης, είναι μέρος του προβλήματος.

Απλές λογικές σκέψεις κάνουμε. Το μπάσκετ δεν έχει αγωνιστική δραστηριότητα, αλλά το κοινό του βρίσκεται πάνω από έναν υπολογιστή, με ένα τάμπλετ ή κινητό στο χέρι, ένεκα και του περιορισμού κίνησης που έχει επιβληθεί. Υπάρχει, αλήθεια, μεγαλύτερη ευκαιρία από αυτή για να επικοινωνήσεις, για να στείλεις μηνύματα, για να φωνάξεις «εδώ είμαστε»;

Ακόμα κι αυτό το… τετριμμένο «μένουμε σπίτι» δεν μπήκαν στον κόπο να το γράψουν, ως υπεύθυνη αρχή αθλήματος. Κάτι που έκαναν, με πολλούς διαφορετικούς τρόπους οι ΚΑΕ και οι πρωταγωνιστές του σπορ. Η αναστολή της δράσης μέχρι τις 30 Μαρτίου, σήμανε κι αναστολή της λειτουργίας της λίγκας; Μα δεν είναι η τέλεια ευκαιρία να προβληθούν βιντεάκια από το All Star Game, να προβληθούν αστέρες του αθλήματος, να προβληθούν χορηγοί και να σταλεί και μήνυμα κοινωνικής ευθύνης;

Είδατε να υπάρχει παρουσία της λίγκας στα social media; Γιατί να μην βγαίνουν 2-3 φορές τη μέρα κουίζ, με παίκτη που θα έχει κρυφτεί το πρόσωπό του κι όποιος τον βρει θα κερδίζει κάποιο αναμνηστικό, μηνύματα παικτών για τον κορωνοϊό, καρφώματα και φάσεις, που θα συγκινήσουν τους νεαρούς, οι οποίοι με δυσκολία «μένουν σπίτι» και προσπαθούν να γεμίσουν τον χρόνο τους, εξαντλώντας δύο και τρεις φορές την μπαταρία του κινητού ή του τάμπλετ τους;

Ζητάμε πολλά; Το θέμα είναι τι ζητάνε οι ίδιοι από τον εαυτό τους, αν αντιλαμβάνονται την ανάγκη να είναι μέρος του συνόλου, αν ψάχνουν εναλλακτικούς τρόπους προβολής των χορηγών τους, αν θέλουν να είναι το μπάσκετ κομμάτι της καθημερινότητας του Έλληνα.

Το ξαναλέμε: Για κάθε εταιρία που θέλει να διαφημιστεί, το μπάσκετ διαθέτει το λεγόμενο «δυναμικό κοινό», αυτό που όλες οι επιχειρήσεις κυνηγάνε και το οποίο είναι σπίτι, εκτονώνοντας την ενεργητικότητά του μέσα από το διαδίκτυο. Κι ο ΕΣΑΚΕ είναι σε… αγρανάπαυση!

Ακολουθήστε στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Αθλητικές Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, από

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ