Ένα χρυσό και 3 ασημένια βραβεία απέσπασαν οι Ερυθρόλευκοι στα ετήσια Sports Marketing Awards 2018
Πρωταγωνίστησε για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά η ΚΑΕ Ολυμπιακός στα ετήσια Sports Marketing Awards 2018 στην εκδήλωση που έγινε την Τετάρτη 27 Ιουνίου. Οι Ερυθρόλευκοι απέσπασαν 4 βραβεία, 1 χρυσό και 3 ασημένια ενώ παράλληλα βραβεύτηκαν και ακόμα τέσσερα projects τους που υλοποιήθηκαν σε συνεργασία με τους χορηγούς της.
Συγκεκριμένα, στην ενότητα Sports Organisations, η ΚΑΕ Ολυμπιακός βραβεύτηκε με το Χρυσό βραβείο στην κατηγορία Merchandising/Licensing για το Official Olympiacos BC Center Store. Πρόκειται για το καινούριο κατάστημα που άνοιξε τις πόρτες του τον Μάρτιο στην οδό Ερμού. Ταυτόχρονα απέσπασε το Ασημένιο βραβείο στις κατηγορίες Digital Marketing για το e-magazine WeAreOlympiacos, στην κατηγορία Innovative Platforms/Sponsor’s Promotion για τα Branded Posts στα Social Media της και στην κατηγορία Product/Experience για το ταξίδι των καρτούχων της OLYMPIACOS BC World Mastercard VISA στη Βιτόρια.
Επιπλέον, σε συνεργασία με την ΟΠΑΠ Α.Ε. βραβεύτηκαν με το Χρυσό Βραβείο το project της Παιδικής Κερκίδας στο οποίο συμμετείχε και η ΚΑΕ Ολυμπιακός, αλλά και τα Τραγούδια Αγάπης για την Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου. Στην κατηγορία Καμπάνια Integrated Marketing, σε συνεργασία με την Τράπεζα Πειραιώς βραβεύτηκε με το Ασημένιο βραβείο η προωθητική καμπάνια για τις Κάρτες Διαρκείας της σεζόν 2017-2018, ενώ σε συνεργασία με την COSMOTE βραβεύτηκε με το Χρυσό βραβείο στη κατηγορία Engagement/Experiential η προωθητική ενέργεια που γινόταν κατά τη διάρκεια των αγώνων της ομάδας μας στην Ευρωλίγκα στο Στάδιο Ειρήνης και Φιλίας, COSMOTE My Dunk Experience.
Ο Εμπορικός Διευθυντής της ΚΑΕ Ολυμπιακός κ. Νίκος Λεπενιώτης δήλωσε: «Συγχαρητήρια σε όλους για τα βραβεία, τόσο στα στελέχη του οργανισμού μας όσο και στις εταιρείες χορηγούς μας για την εξαιρετική συνεργασία και παρουσία. Είμαστε σίγουροι ότι με σκληρή δουλειά, θα ακολουθήσουν ακόμα μεγαλύτερες επιτυχίες στο μέλλον!»